hillybos

Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

gesprekskwaliteit Iphone7+

En daar ben ik nog een keer???? Ik belde vandaag voor het eerst met mijn nieuwe IPhone 7+ en het geluid is vreselijk! Niet verstaanbaar zo zacht, terwijl het volume op z'n hardst staat. meer mensen hier last van, en kan ik misschien nog iets aan de instellingen doen, of word het weer een bezoekje aan de winkel!
4 Reacties 4
Anonymous
Niet van toepassing
Oh nee het zit je ook niet mee..... Om eerlijk te zijn durf ik je dit niet te zeggen waar het aan ligt hillybos
Aan de ene kant adviseer ik je weer om terug te gaan. Aan de andere kant kan het ook aan een instelling liggen. Echter betreft het geluid van de iPhone weet ik vrij weinig vanaf. Maybe dat iemand anders hier op het forum weet waaraan het kan liggen.
Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
Hi hillybos,

Wat balen zeg!
Is het geluid ook zo zacht wanneer je wanneer je bijvoorbeeld muziek afspeelt of je telefoon op de luidspreker hebt staan?
En heb je ook al getest of je dit probleem ook hebt met andere bellers?

Je zou je telefoon eens terug kunnen zetten naar fabrieksinstellingen, maar gezien jouw toestel nieuw is, ben ik bang dat daar het probleem niet ligt. Maar probeer het toch even voor de zekerheid (maak wel eerst even een backup).
Wanneer dit geen effect heeft, ben ik bang dat het een defect is en je inderdaad weer terug moet naar de winkel 😞

Laat je even weten of het gelukt is?

Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
hillybos,

Is het nog gelukt met het regelen van het volume?
Als we niets meer van je horen, zal dit topic binnenkort gesloten worden.
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic