martinevdv

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

gemiste oproepen

Locatie 0524 7741ZA Coevorden
5 Reacties 5
martinevdv
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Steeds regelmatiger krijg ik een sms van vodafone, dat ik een oproep heb gemist, maar die zogenaamde oproep is nergens zichtbaar. Maar dan heb ik spontaan geen "dekking" dit komt steeds meer voor...doe er aub wat aan...
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @martinevdv ,

Zou je ons misschien meer kunnen vertellen over dit probleem? Want zo te zien mis je enkele oproepen hiermee, heb je nog enige andere problemen

Je kunt ook de volgende tips eens bekijken of het enig effect heeft, zie hier!
martinevdv
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Nee, heb verder helemaal geen problemen. Maar begint nu wel aardig vervelend te worden. Het is net of Vodafone zo druk is met 3 en 4g, dat ze het gewone netwerk verwaarlozen. Heb de tel al meerdere keren gereset, maar niets helpt. voorheen was het gewoon goed.In mijn situatie is er niets veranderd, geen updates of zo, die roet in het eten zou kunnen gooien.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Hey @martinevdv,

Kun je de tests op deze site proberen? Vermeld vooral de uitslagen van de tests zoals het plaatsen van je simkaart in een andere telefoon, het kiezen van een ander netwerk en de overige tests. Het hoeft niet perse iets met je telefoon te zijn, het kan ook aan de simkaart liggen.
martinevdv
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Heb inmiddels alle tests gedaan die er volgens mij zijn..inmiddels had ik ook al een nieuwe sim kaart, mijn originele kaart was "geknipt" in de Vodafone winkel, toen ik mijn nieuwe telefoon uitzocht. ..helaas mocht dat ook niet baten...ik vrees dat ik het gewoon met slecht netwerk moet doen...en anders toch tegen mijn principes in, na ruim 15 jaar het Vodafone netwerk verlaten. ..de abonnement en zijn duur genoeg, daar ligt het niet aan...maar slecht bereik zou dan niet mogen...!!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic