nlapenkopje

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

gegeven veranden

hallo ik ahd vraag ik heb deze simkaar gehad van iemand maar staan nog gegven op uit apeldoorn en zou graag me eigen gegeven willen wijzige zo als naam enzo maar dat kan niet meer alleen je adres en je huis numer me telefoon nummer is *edit moderator: 06nr verwijderd ivm privacy* of jullie het kunnen reseten dat ik dan me gegeven weer opnieuwe goed kan zetten
3 Reacties 3
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Hoi, nlapenkopje welkom op ons forum.

Mijn collega's van de klantenservice kunnen de gegevens die bij een nummer geregistreerd zijn wel veranderen ja. Dat kunnen we natuurlijk wel alleen als degene op wiens naam het nummer staat dat aan ons vraagt. Zou een beetje raar zijn als ik vroeg of het nummer van mijn buurman op mijn naam mocht, en dat dan gebeurde toch? 😉

Laat degene van wie het nummer eerst was even met ons bellen, dan is het zo geregeld.
sandy87

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo ik heb sins kort een prepaid kaartje van jullie en ik heb een my vodafone aangemaakt maar nu wil ik de rest van mijn gegevens toevoegen zodat ik de bonus kan ontvangen na het opwaarderen maar hij slaat mijn gegevens niet op hoe moet ik dat nu doen? het telefoonnummer is *edit moderator: 06nr verwijderd ivm privacy*.

groetjes sandy
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
sandy87 schreef:
Hallo ik heb sins kort een prepaid kaartje van jullie en ik heb een my vodafone aangemaakt maar nu wil ik de rest van mijn gegevens toevoegen zodat ik de bonus kan ontvangen na het opwaarderen maar hij slaat mijn gegevens niet op hoe moet ik dat nu doen? het telefoonnummer is *edit moderator: 06nr verwijderd ivm privacy*.

groetjes sandy
Hi Sandy,

Ik heb je 06nummer even uit je post verwijderd omdat deze nu openbaar stond. Op die manier kon iedereen het lezen..

Je geeft aan dat je gegevens niet worden opgeslagen in My Vodafone. Wat gebeurt er dan precies? Krijg je een foutmelding? En heb je ook eens een andere browser geprobeerd?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic