janebosma

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

geen netwerkverbinding

Ik heb een bericht, dat mijn simkaart niet voorzien is van MM#2 waardoor ik denk ik níet aan netwerk verbindingkan komen. Wat moet ik doen om dat te verhelpen?
3 Reacties 3
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Hey janebosma,

Waarvoor wil je de simkaart precies gebruiken? Ik begrijp nu namelijk niet helemaal wat je bedoelt 🙂
Is je simkaart wel geactiveerd?
dally

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
ik heb soortvan hetzelfde probleem.
ik heb een nieuwe telefoon en stopte mijn oude sim erin maar heb geen service en krijg steeds een melding van simkaart niet voorzien MM#2 terwijl ik deze simkaart altijd gebruikte in mijn vorige telefoon maar die is kapot en stop het in een simlockvrije toestel en het doet het niet.
Ik heb gebeld en nieuwe aangevraagd ook niet gekregen.
wat moet/kan ik doen ??
RuudNL

Liefhebber
  • 650Posts
  • 17Oplossingen
  • 125Likes
Je netwerkkaart is niet geactiveerd of is te oud voor de telefoon.

Als je langs een Vodafonewinkel kunt gaan dan is dat het makkelijkste. Daar kunnen ze je ook een nieuwe simkaart geven als er iets mis is met deze. Anders kun je ook de klantenservice bellen via een Vodafone-telefoon op 1201 of via een vaste telefoon op 0900-0940 (45 ct/gesprek)
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic