Renée

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

geen netwerk

Sinds 1,5 week heb ik een nieuwe telefoon (S3). Sinds die tijd heb ik dagelijks momenten dat ik geen netwerk heb (ongeveer 0,5 tot 1 minuut en minstens 5x per dag (momenten die ik zie)). De rest van de tijd heb ik matig netwerk (1 streepje). Tijdens gesprek valt deze dan vaak weg. Met mijn oude toestel (S1) had ik nergens last van. Ik heb op de netwerkkaart van Vodafone gekeken, maar wij hebben prima dekking. Ook instelling bij netwerkoperator staan goed. Ik ben niet overgekomen van een andere provider. Kan dit aan het toestel liggen?
1 Reactie 1
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Hoi Renée,

Het zou aan je toestel kunnen liggen maar het ligt meer voor de hand dat het je simkaart is.
Ik raad je aan om er even mee naar een Vodafone winkel te gaan zodat je simkaart getest kan worden en indien nodig kunnen ze hem direct voor je vervangen 🙂
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic