Pascal

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

geen netwerk beschikbaar

Ik kan sinds vanochtend niet op het netwerk van Vodafone komen. Hij staat ook niet op de lijst tussen beschikbare netwerk wat wel andere netwerken staan zoals kpn en tmobile.

Hoe kan ik weer op netwerk van Vodafone komen. Ik heb al geprobeerd om simkaarten er uit te halen. En er weer opnieuw in te doen.

Mvg

Pascal
16 Reacties 16
Dirk1984

Gedreven Meedenker
  • 21Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Ik denk dat het handig is dat je even vermeld op welke postcode je dat probleem hebt.

Groetjes

Dirk
MauriceD
Expert
Expert
  • 691Posts
  • 65Oplossingen
  • 44Likes
Pascal schreef:
Ik kan sinds vanochtend niet op het netwerk van Vodafone komen. Hij staat ook niet op de lijst tussen beschikbare netwerk wat wel andere netwerken staan zoals kpn en tmobile.

Hoe kan ik weer op netwerk van Vodafone komen. Ik heb al geprobeerd om simkaarten er uit te halen. En er weer opnieuw in te doen.

Mvg

Pascal
Hoi Pascal, welkom op het forum. Het kan verschillende oorzaken hebben. Heb je het toestel al een keer opnieuw opgestart ? Heb je de mogelijkheid om je simkaart te testen in een ander toestel ? Laat het me even weten mocht het weer werken 🙂
Kimmie89

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Hoi hij is niet de enige met dit probleem..
Ik heb totaal geen netwerk.. kan alleen wifi.
Kan niet bellen, smsen, internetten niks..
Bij mij ligt vodafone er compleet uit..
heb de telefoon al opnieuw opgestart.. netwerk opnieuw aangezet alles..
niks werkt..
MauriceD
Expert
Expert
  • 691Posts
  • 65Oplossingen
  • 44Likes
Kimmie89 schreef:
Hoi hij is niet de enige met dit probleem..
Ik heb totaal geen netwerk.. kan alleen wifi.
Kan niet bellen, smsen, internetten niks..
Bij mij ligt vodafone er compleet uit..
heb de telefoon al opnieuw opgestart.. netwerk opnieuw aangezet alles..
niks werkt..
Hoi Kim, welkom op het forum. Dat is wel heel vervelend. Heb je de mogelijkheid om je simkaart te testen in een ander toestel ?

bulletje10

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
hoi
ik heb precies hetzelfde probleem
sim-kaart al in een ander toestel gehad maar deed niets geeft weer alleen noodoproepen ook met een andere sim-kaart van vodafone,
geprobeerd zelfde probleem
met een sim-kaart van Lebara geeft ie wel netwerk aan

mvg
MauriceD
Expert
Expert
  • 691Posts
  • 65Oplossingen
  • 44Likes
bulletje10 schreef:
hoi
ik heb precies hetzelfde probleem
sim-kaart al in een ander toestel gehad maar deed niets geeft weer alleen noodoproepen ook met een andere sim-kaart van vodafone,
geprobeerd zelfde probleem
met een sim-kaart van Lebara geeft ie wel netwerk aan

Hoi Bulletje10, dat is wel erg vreemd. Zijn de Vodafone simkaarten geactiveerd ? Zit er misschien een simlock op het toestel ?

bulletje10

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
ja zijn geactiveerd nee geen simlock
net even weg geweest
buiten wel netwerk maar geen ontvangst
binnen geen netwerk wel ontvangst

postcode  8091
Pascal
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
mijn postcode is 8162

er zijn meerdere mensen bij mij in de omgeving die er last van hebben!

pogingen van opnieuw starten etc al gedaan! heel soms verstuurd die berichtjes en kan ik wel bellen maar binnen no time
is het ook weer weg
GerbenB

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ook ik heb vanaf postcode 8162 totaal geen netwerk, alleen SOS oproepen mogelijk!
ChristaMN

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Niets helpt en het is al de hele dag drama.... heet dit niet gewoon een storing bij Vodafone?
Ook postcode 8091.....
John-B

Ontdekker
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes
Hier ook de hele dag zonder bereik in postcode 8162...
Telefoon werkt op een andere locatie (8161) wel gewoon weer, dus dit ligt NIET aan het toestel of SIM...
WilkoT

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Heb ook vanaf vanochtend netwerk problemen in 8161 & 8162 zeer weinig of vaak geen netwerk. Met Vodafone gebeld maar daar zeggen ze dat er niets bekend is...... Ook sim kaart in ander toestel geprobeerd en toestel langere tijd Uit gehad en weer ingeschakeld ( tip van Vodafone) maar....... Geen enkele verbetering, dus ik denk dat er ergens in het systeem van Vodafone een kink Zit ofzo. Hopelijk vinden ze wat en doen ze er wat aan......!
WilkoT

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Netwerk weer ok!!!!
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
Hoi Allemaal,

Hoe is het inmiddels met jullie bereik? Helpt het als je je toestel instelt op 2G? Of merken jullie dit juist op 2G?
Regelmatig opstarten is altijd goed, zo maak je een nieuwe aanmelding op t netwerk. Zo krijg je de nieuwste netwerkinformatie binnen.
ilse1311

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb sinds 3 weken het rpobleem van geen netwerk beschikbaar, ik heb alles geprobeerd telefoon aan en uit andere intellingen, sim kaart in een andere telefoon maar heaas niets helpt nu ligt er een familie lid slecht je kan je voor stellen hoe frustrerend het dan is dat je niet bereikbaar bent!!!!
Help wat te doen!
Nog 3 maanden en dan kan ik over op een nadere provider denk er over na om dit nu al te doen doordat ik nu niet bereikbaar ben.
LindaM

Gedreven Liefhebber
  • 320Posts
  • 50Oplossingen
  • 10Likes
Hoi ilse1311,

Heb je je simkaart al eens uit je toestel gehaald? Het nummer zal hierdoor opnieuw op het netwerk geplaatst worden.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic