tings

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

geen internet via 3G na update Androite

nadat de update van androite 4.0.2 geinstalleerd was kon ik wel via ifi internet gebruiken. Via 3G geeft de brouser weer dat er geen verbinding is. Het netwerksymbool geeft aan dat er wel bereik is.

Wie kan mij verder helpen zodat ik weer optimaal van mijn tab gebruik kan maken
7 Reacties 7
Lillie1691

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb ook geen internet meer via 3G!
Maar ik heb geen update gehad bij Android.
 
Graag oplossing....
Janneke-Korbee

Meedenker
  • 16Posts
  • 2Oplossingen
  • 2Likes
Dat is apart, na de update van mijn Galaxy Tab 10.1 naar Android 4.04 heb ik ook geen 3G netwerkverbinding meer. Daarnaast heb ik een Windows Phone (Mango, LG Optimus 7), maar ook daar geen 3G verbinding meer. Dit is sinds vandaag (5 oktober). Het ligt daarom naar mijn idee niet alleen aan de update van Android, maar aan de netwerkverbinding van Vodafone.
 
Tab en telefoon aan- en uitzetten heeft niet gewerkt, het verwijderen en opnieuw plaatsen van de simkaarten ook niet.
 
Assistentie is hier wel nodig, vrees ik. Ik woon in postcode 3193.
Janneke-Korbee

Meedenker
  • 16Posts
  • 2Oplossingen
  • 2Likes
Update: op mijn Windows Phone werkt het weer uitermate goed, vreemd genoeg.
Voor mijn Galaxy Tab heb ik hier een how to geschreven: http://forum.vodafone.nl/t5/Netwerk-support/Instellingen-Galaxy-Tab-10-1-na-update-naar-Android-4-04/m-p/33570
tings
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
helaas alles van de site / forum geprobeert maar helaas.
 
jammer,
 
tings
Janneke-Korbee

Meedenker
  • 16Posts
  • 2Oplossingen
  • 2Likes
Welke tablet heb je eigenlijk? Misschien kun je, met een printje van jouw instellingen via My Vodafone en de how to eens naar een vodafone winkel gaan om de instellingen te laten nakijken.

Jammer dat ik je niet kon helpen, ik had het graag anders gezien.

Succes.
Sookie_S

Meedenker
  • 13Posts
  • 2Oplossingen
  • 2Likes
Hoi Janneke!
 
Ik had je How-to gelezen! Echt duidelijk zeg! Ben jij werkzaam in de toestellen branche of heb je jezelf alles aangeleerd via fora en websites? Zo ja, waar kijk je zoal op? Just curious!
Janneke-Korbee

Meedenker
  • 16Posts
  • 2Oplossingen
  • 2Likes
@Sookie_S: mezelf aangeleerd via fora (vooral tweaker-achtige sites NL en EN talig) en vooral door te doen. Niet bang zijn om de data kwijt te raken (met een goede back up is dat nl. geen ramp).
De How To is "gewoon" stap voor stap beschrijven wat je ziet en wat je doet.
 
Groet,
Janneke
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic