basss

Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

geen internet verbinding asus tablet

Hoi

Ik heb sinds een tijdje een asus transformer. nu heb ik hiervoor een prepaid simkaartje gekocht speciaal voor tablets.
echter kan ik met geen mogelijkheid online kan alleen maar smsen. nu heb ik geprobeerd of het met mijn mobile telefoon wel mogelijk was om te internetten maar dat lukte ook niet.

heb de instellingen gebruikt die er op de vodafone site en op het forum staan. niks werkt
wat kan ik nog meer proberen behalve een kaartje van kpn kopen?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
basss
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
hey chris

ik had de juiste instellingen ze hebben mijn simkaartje uit het systeem gegooit en daarna opnieuw aangemeld.
en toen werkte hij gelijk dus het lag niet aan de instellingen.

bedankt voor de moeite.

groeten bas

Bekijk in context

4 Reacties 4
marco-w

Gedreven Meedenker
  • 89Posts
  • 11Oplossingen
  • 5Likes
Hallo basss,

Welkom op ons forum,
Aangezien jouw Asus Tab op Android werkt, zou het verbinden eigenlijk moeten lukken.
Gebruik als leidraad de instellingen van Samsung Tab, deze staan op www.vodafone.nl/mijntoestel.

Belangrijk is te weten welke zogenaamde APN actief is op jouw sim,standaard is dat live.vodafone.com maar
als je een data sim gebruikt is dat office.vodafone.nl.

Hopelijk krijg je de Tab alsnog aan het werk.

basss
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
hallo marco,
 
helaas helpt dit ook niet. (heb apn helemaal er uit gegooid en opnieuw aangemaakt)
 
ik heb met de klantenservice proberen te bellen mja na 15 minuten in de wacht, heb ik dit opgegeven.
na mijn werk zal ik naar de vodafone winkel gaan als zij het niet gemaakt krijgen koop ik een ander simkaartje.
jammer voor men beltegoed mja krijg er .... van.
 
bedankt voor je moeite en hulp 
 
groeten,
 
Bas
Chris
Expert
Expert
  • 689Posts
  • 17Oplossingen
  • 24Likes
Hi Bass,

Ik wil je vragen deze Algemene Android instellingen van Ger eens door te lezen.
Het kan zijn dat er een nog een vinkje uit of aan moet staan.

Laat je ons weten of dit wel gewerkt heeft?

Thanks!
basss
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
hey chris

ik had de juiste instellingen ze hebben mijn simkaartje uit het systeem gegooit en daarna opnieuw aangemeld.
en toen werkte hij gelijk dus het lag niet aan de instellingen.

bedankt voor de moeite.

groeten bas
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic