carinbrinktinho

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

geen Internet

Ik kom maar niet op het Internet in Frankrijk. Heb wel een Internet buitenland bundel maar als ik het intenet aanzet gebeurt er niks. Heb ook de roaming wel aanstaan. Wat doe ik niet goed?
9 Reacties 9
Anonymous
Niet van toepassing
Hoi
Voor in het buitenland dien je inderdaad mobiele data en dataroaming aan te zetten je zou eens bij namen toegangspunten kunnen controleren of je daar hebt staan live.vodafone.com
Wat je ook nog zou kunnen proberen is bij netwerk operators handmatig een ander netwerk kiezen.
Werkt het dan nog niet dan raad ik je aan om contact op te nemen met de klantenservice zodat zij met je mee kunnen kijken om te zien hoe de simkaart zicht aanmeldt etc.
Alvast een heel fijn verblijf!
Kyra
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 499Posts
  • 5Oplossingen
  • 49Likes
carinbrinktinho, ik ben benieuwd of het nog gelukt is om het internet werkend te krijgen. Laat je ons wat weten?
Thomas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 428Posts
  • 21Oplossingen
  • 17Likes
Geen nieuwe reactie. Topic zal binnenkort worden gesloten.
carinbrinktinho
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Heb de klantenservice gebeld maar ook daar kunnen ze het niet zo oplossen .....Is doorgestuurd naar de technische afdeling. En dat duurt nu al bijna een week grgr duur maand abonnement met Internet en buitenland xl ingesteld maar tot nu toe geen seconden internet gehad.
Desiree-

Raadgever
  • 397Posts
  • 12Oplossingen
  • 53Likes
carinbrinktinho ik ben ervan overtuigd dat de technische dienst haar uiterste best voor je zal doen. In de tussentijd wel een fijne vakantie in Frankrijk? 🙂
Thomas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 428Posts
  • 21Oplossingen
  • 17Likes
carinbrinktinho , is het inmiddels gelukt?
Desiree-

Raadgever
  • 397Posts
  • 12Oplossingen
  • 53Likes
Als er binnen 48 uur geen nieuwe reactie geplaatst wordt, dan zullen we dit topic sluiten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic