thalinda

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

geen 3g tijdens wifi

Ik heb sinds 22 april een vodafone abonnement. Ik heb altijd een andere provider gehad, maar sinds ik mijn nieuwe simkaart in mijn samsung galaxy s3 mini heb gedaan valt mijn 3g verbinding telkens weg. Dit gebeurd vooral tijdens wifi. Ik moet dan mijn telefoon opnieuw opstarten en dan doet hij het eventjes. Ik heb hier eerder dus nooit last van gehad. Wat kan ik hier aan doen?
9 Reacties 9
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
Hé thalinda,

Bedoel je dat het tekentje van 3G telkens verwisseld wordt voor jet WiFi tekentje bovenin je scherm?
thalinda
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Nee ik kan gewoon niet smsen of bellen vooral als ik van wifi af ga. Er staat nu 3g of h maar dat komt omdat ik net opnieuw heb opgestart
Jochen

Gedreven Raadgever
  • 368Posts
  • 28Oplossingen
  • 32Likes
Het lijkt er op dat het je toestel niet lukt om te switchen tussen verschillende netwerken. Dit kan een hardware probleem zijn. Ik raad je aan om je toestel eens te laten nakijken in een Vodafone winkel.
thalinda
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Maar dat was met mijn vorige simkaart toch ook geen probleem?
Jochen

Gedreven Raadgever
  • 368Posts
  • 28Oplossingen
  • 32Likes
Op welke postcode heb je dit probleem? Of heb je hier overal (of op zijn minst op de meeste locaties waar je komt) last van?
thalinda
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
7512, 7534, 7471 ben ik het meest en daar werkt het niet
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
Heb je wat specifiekere postcodes voor me (met letters)? Ik zie op het 3G netwerk dat er wat plekken zitten waar het niet optimaal is, maar dit kan ik op deze manier niet uitsluiten.

** Edit: Ik heb je bericht ook even verplaatst naar het bord netwerk support;).
thalinda
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
7471 bk 7534 eb 7512 cb
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Ok, en merken andere mensen daar hetzelfde? Als dat zo is zit het in het netwerk, als anderen het niet merken vermoed ik toch dat het je telefoon is.

Als je denkt dat het de simkaart is kun je die trouwens laten vervangen in de winkel. Als het gaat om netwerkproblemen is dat gratis (neem wel je ID mee) en mijn collega's kunnen dan gelijk het toestel even checken.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic