Veer

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

flash plugin Android 4.3

Ik heb een samsunggalaxy s4 en heb problemen met websites Door het ontbreken van flash p m ader plugin. Adobe ondersteund de nieuwere Android-versies niet meer. Iemand een oplossing? ??
4 Reacties 4
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi!

Mijn oplossing is om Adobe in ieder geval niet op je toestel te zetten ook niet via verschillende mappen of vanaf de PC erop zetten. Ik zou in ieder geval ook kijken naar misschien enige anders browsers.

Adobe wordt niet meer ondersteund maar krijgt ook geen updates meer. Tot Android versie: Ice Cream Sandwich te downloaden. Er kunnen waarschijnlijk nog anders tips van anders gebruikers te staan onder mijn reactie over Adobe te installeren via de PC dan. Raad het zelf wel gewoon af.

*Niemand is namelijk dan verantwoordelijk als je Adobe alsnog op de telefoon installeert
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Hoi Veer, er zijn wel mogelijkheden maar die zijn zoals SamsungExpert al zei niet gesupport door Android (google) of Adobe. Er zijn wel gehackte versies te vinden via google op bv XDA-forums.

Wat ik zelf doe is simpeler: gewoon een andere browser gebruiken. Bijvoorbeeld Dolphin is zo gebouwd dat flash erin wel nog mogelijk is.
NetwerkFreak
Expert
Expert
  • 1397Posts
  • 45Oplossingen
  • 200Likes
even een paar browsers waarin flash ook werkt:
- Photon Flash Player & Browser
- FlashFox
- Boat Browser


Veer
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
edankt voor de tips!
Er zijn inderdaad verschillende andere browsers, maar voor een leek is dat zoeken naar een speld in en hooiberg om een betje fijne werkbare brouwser te vinden. Ga jullie aangedragen tips uitproberen!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic