Simonedepon

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

factuur opvragen

Hoi,

Ik probeer al de hele dag mijn factuur te bekijken maar ik blijf maar naar zo'n ronddraaiend ding kijken onder overzicht bij My Vodafone.
Wat gaat er hier fout?

Gr
Simone
6 Reacties 6
Anonymous
Niet van toepassing
Hey @Simonedepon

Vervelend dat het niet lukt. Als je inlogt op de website kun je dan wel je facturen inzien? Wat je kunt proberen is de app te verwijderen en weer opnieuw te installeren. Mocht dit niet werken dan dien je contact op te nemen met de klantenservice.

Groetjes stevied86
josevandersteen

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Bij mij blijft alles ook ronddraaien zowel als op mn gsm en ook de computer en dit is al ik weet niet hoelang
Anonymous
Niet van toepassing
Hey@josevandersteen,

Dan raad ik je aan om even contact op te nemen met de klantenservice. Zij kunnen je helpen betreft de factuur en tevens een case erin zetten om het te laten onderzoeken.
Laat me even weten of het gelukt is.

Groetjes stevied86
al-jawa

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo,

Ik zie helemaal geen abonnementen in my vodafone. Als ik die wil toevoegen en de smscode invoer krijg ik de melding dat ik contact moet opnemen met mezelf. Waar slaat dat op? Dit heb ik al een stuk of 10 keer geprobeerd op verschillende dagen. Kreeg steeds van jullie te horen dat er een storing is. Dat kan toch niet wekenlang duren?
Ik wil mijn maandelijkse rekeningen in details bekijken maar dat lukt nu dus niet. Kunnen jullie die op zn minst opsturen per mail? Met name die van die april!

Graag hoor ik het zsm.

Groet,
al-jawa
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hoi al-jawa,

Via het forum is het helaas niet mogelijk om je vraag te beantwoorden, het forum is bedoeld voor Tips & Tricks. In dit geval betreft het over en interne vraag waarvoor je toch echt met de klantenservice verder moet spreken en niet het forum.

Mocht je nog andere vragen hebben die niet intern zijn en ook via het forum beantwoord kunnen worden laat deze dan gerust achter op het forum.
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic