zeuven

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

er is een fout opgetreden probeer later nog eens

er is een fout opgetreden probeer later nog eens....

Dit is de tekst die ik hoor als ik wil bellen... En het ergste is dat ik na opwaarderen van 10€ ook nog mijn 100mb/sms/min en belbundel kwijt ben die ik aan had gezet ook kwijt ben of niet meer aanstaan wel staat mijn 1gb 4g blox nog wel aan maar die liep nog tot 22aug wat moet ik doen kan namelijk ook niet klantenservice bellen?? Dit is al de 2e keer deze maand HELP
2 Reacties 2
Anonymous
Niet van toepassing
Hey ,

Vanuit hier kan ik je niet verder helpen omdat ik niet in de systemen kan.
Je kunt het beste overdag contact dan opnemen met de klantenservice via de chat of facebook. Bij facebook dien je een bericht te posten op de wall. Mochten zij meer gegevens nodig hebben dan kun je op hun verzoek een prive bericht sturen. Tevens kun je bij de post een link van dit topic posten voor extra informatie.
Let er wel op dat bij facebook berichten deze op volgorde van binnenkomst wordt afgehandeld. Het kan dus iets langer duren voordat je een reactie hebt.
Ik hoop voor je dat het snel wordt opgelost.
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
Topic gesloten aangezien contact met de klantenservice voor dit issue noodzakelijk is.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic