mb95

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

en nu?

Hallo,

Mijn toestel laadde vorige week amper tot niet op. Ik ben hiermee naar de vodafone winkel geweest en zij adviseerden me om langs een vodafone winkel te gaan waar er een reparatiepunt is om er naar te laten kijken.
Ik ben geweest, en hier heeft een jongeman achter de balie mijn telefoon opengeschroeft, alle onderdelen eruit gehaald, mn lader getest etc. Hij heeft niets kunnen vinden en adviseerde me om van alles een backup te maken en hem op te sturen. (Ik heb al een factory reset geprobeerd trouwens, geen resultaat). Alleen 1 klein probleem : ik heb een piepklein barstje in mijn scherm en deze zou sowieso vervangen worden aangezien ik hier niet op verzekerd ben. Daar wilde ik dus niet aan beginnen.
Eenmaal thuis aangekomen ontdekte ik dat de jongeman in de winkel mijn microfoon kapot heeft gemaakt. Bij bellen, geluidsopnames en dergelijke is er geen enkel geluid van mijn kant.
Ik ben teruggegaan, en er is mij verteld dat de winkel ervoor gedekt is en het binnen 10min gerepareerd kon worden. Ik heb mijn toestel achtergelaten en heb netjes 35min gewacht waarna mij verteld word dat het helaas niet is gelukt wegens de vele klanten.
De volgende dag ben ik weer teruggegaan en heb ik alles van begin af aan verteld. Ik werd aangekeken alsof ik de boel bij elkaar loog en er werd mij verteld dat de microfoon helemaal niet daar gemaakt kon worden. De telefoon moet opgestuurd worden. Hierop zei ik geen zin te hebben in de hoge kosten vanwege een kleine barst. De jongeman belde hiervoor het reparatiepunt op en bevestigde voor mij dat de kosten voor de microfoon niet voor mij zouden zijn en dat ze mijn scherm niet zouden vervangen. Ik moest echter nog een backup maken dus kon niet meteen mn toestel inleveren. Dit alles is in een week tijd gebeurt en ik ben erg in de war. Ik ben bang dat als ik morgen terugga, ik weer een ander verhaal krijg te horen dan alles wat me verteld is.
Wat nu? Ik ben radeloos en ik wil dat mn microfoon en mn toestel gemaakt worden, maar wil geen kosten voor iets wat door een werknemer kapot is gemaakt en voor een klein barstje een heel nieuw scherm moeten betalen.

Mvg,
Mb.
1 Reactie 1
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Hey mb95,

Ik kan me voorstellen dat je bang bent dat je weer iets anders te horen krijgt in de winkel.
Heb je geen reparatieformulier meegekregen van de eerste reparatie? Het toestel zou sowieso in het systeem moeten staan,
Ik raad je aan gewoon naar de winkel te gaan, het komt vast allemaal goed, geef op het nieuwe formulier aan dat het scherm niet vervangen hoeft te worden dan wordt hij gewoon opgestuurd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic