nexus555

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

email adres

Kan via email contact opnemen met klantenservice?
11 Reacties 11
Netwerker
Expert
Expert
  • 986Posts
  • 111Oplossingen
  • 401Likes
Hallo Nexus555,

Volgens mij kan dat alleen maar voor Vodafone Thuis diensten, zoals glasvezel en vaste internet-verbindingen.
Het e-mail adres daarvan is: klantenservice@vodafonevast.nl

Heb je een vraag of probleem met een mobiel abonnement, dan kun je kiezen uit de volgende contact-mogelijkheden met de Klantenservice of het Webcare Team van Vodafone:

Weblink: http://over.vodafone.nl/vodafone-nederland/privacy-veiligheid/contact

Contact-mogelijkheden genoeg, lijkt mij zo.

Je kunt aan dit antwoord kudo's toekennen, indien je vindt dat dit antwoord jou verder geholpen heeft.
Bedankt daarvoor.

Succes !


Netwerker
AlexCailliau

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Dat Vodafone niet meer via email te bereiken is serieus onzin...
Ik heb een conflict met hun en zou graag wat berichten met bijlage willen versturen zonder dat Facebook van deze gegevens wat kan doen...
Bovendien, een mail ziet er meer professioneel uit dan een facebook bericht... En dan nog meer voor een rechter...
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @AlexCailliau ,

De Mail is inderdaad niet meer bereikbaar, hiervoor is de vervanging gekomen van en 24/7 chat waarbij je ook sneller en simpel kan worden geholpen!
Tegenwoordig wordt er vaak gebruik gemaakt van social media zoals: Twitter & Facebook.
Je kunt altijd nog de ouderwetse postbus gebruiken.

Het ligt er maar aan in welk jaartal je hangt we zijn tegenwoordig erg ver met de technologie zowel ook op het internet.

www.vodafone.nl/support
AlexCailliau

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
De chat helpt serieus niet... het is vind ik een echt irritant manier om support te krijgen omdat mensen nemen niet echt de tijd om je verzoek te lezen...
Van twitter kan je echt een serieus verzoek doen door de limiet aan characters... en ik heb een hekel aan dat website. Het is en blijft oppervlakkig... Waarschijnlijk de support ook dus..

Facebook is amateuristisch. Ik heb een keer ervaring gehad en werd binnen no time verteld dat ze zouden niet meer op mijn verzoek reageren... dat is nooit met een email gebeurt.
Bovendien, er zijn nog mensen die geen facebook of twitter hebben... en dan hebben inderdaad of de telefoon of de XXe eeuw manier... Maar dat is inderdaad niet meer van deze tijd... een mail wel.
En zoals ik zei, een mail zal zeker bij een rechter als bewijs kunnen gebruikt worden.. van een chat sessie heb je geen geschiedenis zou het nodig zijn!!

Conclusie: Vodafone laat klanten zoals nexus555 of ik in de steek...
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @AlexCailliau ,

Naar mijn mening is de Mail juist uit :D! Dat waren de jaren 90 dat was super nieuw.
Via Twitter kun je ook vragen of de smartphone crew je terug kan volgen zodat je wel meer kan typen.
En iedereen kent Facebook tegenwoordig en wat er in jou geval is gebeurd hoort niet zo te zijn.

Het blijven vele nieuwe ideeën waar andere providers weinig mee doen zoals en online chat. Kijk de telefoon pakken kan altijd en als Vodafone klant betaal je daar niks voor moet je nagaan dat sommige andere bedrijven dit wel doen. Helaas kan ik niet met een klik de Mail terug plaatsen.... Tegenwoordig voor klachten bestaat er www.vodafone.nl/feedback
AlexCailliau

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Je gaat vanuit dat iedereen op fcebook zit.. Maar dat is niet het geval.
De 1201 telefoon is slechts gratis als je een Red abonnement hebt...
Dat je meer mogelijkheden voeg toe is wel slim, niet de vervanging van een medium via een andere...
De chat is gewoon niet geschikt voor wat ik wil doen... Straks gaan ze een robot cchat invoeren die niets begrijp wat jij wilt... (weet je zoals bij de NS of bol.com)
Dit is gewoon manieren om de vragen snel (maar niet goed te behandelen). Ik praat uit ervaring, ik heb 18 maanden in een klantenservice gewerkt en onze belangrijkste doel was dat de mail binnen 48u werden beantwoord (maakt eigenlijk niet zoveel uit wat je beantwoorde) en dat de telefoon minder dan 4 min... Dat was de doel van het bedrijf...
Nou een chat of facebook lijkt me dat soort oplossingen... Niet klantenvriendelijk.

En wat betreft twitter, support via dit medium is als goed dan support via SMS (en gelukkig heeft dan nooit bestaan!)
Ik zal de feedback gebruiken met mijn argumenten.

SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @AlexCailliau @SamsungExpert ,

Met mijn vorige bericht bedoelde ik het niet verkeerd ofzo.
Vodafone gaat ook mee met de tijd van nu en dat kan soms gevolgen hebben, misschien dat er zoveel Mails met klachten binnenkwamen dat hierdoor de website www.vodafone.nl/feedback is geopend (weet dit niet 100% zeker).

En vaak kun je bijvoorbeeld en toestel probleem moeilijk oplossen via de Mail dat duurt namelijk dagen voordat je de oplossing hebt.
Je hebt ook de Ikea robot chat.
En wat is er zo minder aan het bellen? Dit kun je namelijk ook even via de feedback pagina melden. Het is zeker en sterk punt dat er via meer kanalen wordt gereageerd zoals op het Forum maar als het er teveel zijn wordt dat krap lastig voor de medewerkers.

In ieder geval wens ik jou succes hierbij, mocht je nog vragen hebben of dergelijke dan kun je altijd hier terugkomen.
Per
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 803Posts
  • 78Oplossingen
  • 112Likes
Hallo @AlexCailliau @SamsungExpert ,
Het klopt inderdaad dat de mail geen middel meer is om in contact te komen met de klantenservice. Je kunt ons telefonisch bereiken, via de chat en via social media. Mocht je feedback willen geven op de dienstverlening dan kun je daar inderdaad het feedback formulier voor gebruiken. Als je dit instuurt krijg je van ons een bevestiging dat je feedback ontvangen is met daarop een incidentnummer. Als je issue a la minute moet worden opgelost, dan kun je uiteraard ook bellen naar 1201 (45 cent per gesprek en voor Red abonnees gratis)
AlexCailliau

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Daar heb ik toch niets aan als ik 4 bijlagen wil versturen?
Ach ja, dat blijft dus een teleurstelling...
Danny72

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dus als je geen facebook hebt,en geen twitter,ben je ALS KLANT ZIJNDE nog verplicht om te betalen als je geen duur abonnement hebt?
Waarom kan ik niet gewoon een mail sturen en mijn vraag voorleggen?
Puur de reden dat er gewoon serieus wordt gekeken naar een mogelijkheid voor een klant die ondertussen al 18 jaar!!!! klant is bij Vodafone met nog steeds hetzelfde nummer.
En zelfs sinds ruim 3 jaar nog een 2e nummer heeft bij Vodafone.
Ik hoop dat dit gelezen wordt,en dat er een mail naar mij gestuurd wordt zodat ik fatsoenlijk kan overleggen en vragen of Vodafone kan voldoen aan m'n verwachtingen.
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi!

Zoals al eerder is aangegeven is de Mail vervangen voor de live chat. Het is en moderne optie van praten de mail is in dat opzicht verouderd.

Voor alle kanalen hoe je contact kunt opnemen zie, www.vodafone.nl/support/contact/
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic