Opgelost! Ga naar oplossing.
Blokkel777 wrote:Steven wrote:Met alle respect, maar dit laat zien dat Vodafone ver verwijderd staat van zijn klanten. Uw collega's werken bij een bedrijf wat werkt met moderne telecom elektronica en moeten op de hoogte gebracht worden dat de markt gebruik wil maken hiervan ?Dit is de wereld op z'n kop naar mijn inziens. Een innovatief telecom bedrijf zou de markt voor moeten zijn.
Ik zal jullie feedback hierover intern aankaarten zodat mijn collega's weten dat dit speelt bij klanten. Dank jullie wel voor de feedback dan ook hierover.
Desalniettemin mijn dank voor het intern aankaarten. Wel heb ik grote vraagtekens naar het effect hiervan en plaatsvervangende schaamte dat dit zo moet gaan.
GerdeMan wrote:Blokkel777 wrote:Steven wrote:Met alle respect, maar dit laat zien dat Vodafone ver verwijderd staat van zijn klanten. Uw collega's werken bij een bedrijf wat werkt met moderne telecom elektronica en moeten op de hoogte gebracht worden dat de markt gebruik wil maken hiervan ?Dit is de wereld op z'n kop naar mijn inziens. Een innovatief telecom bedrijf zou de markt voor moeten zijn.
Ik zal jullie feedback hierover intern aankaarten zodat mijn collega's weten dat dit speelt bij klanten. Dank jullie wel voor de feedback dan ook hierover.
Desalniettemin mijn dank voor het intern aankaarten. Wel heb ik grote vraagtekens naar het effect hiervan en plaatsvervangende schaamte dat dit zo moet gaan.
Waar een groot bedrijf klein in kan zijn.
De Vodafone collega's zouden al langere tijd op de hoogte moeten zijn van de komst van de "e-Sim"!!!
Steven wrote:GerdeMan wrote:Blokkel777 wrote:Waar een groot bedrijf klein in kan zijn.Steven wrote:Met alle respect, maar dit laat zien dat Vodafone ver verwijderd staat van zijn klanten. Uw collega's werken bij een bedrijf wat werkt met moderne telecom elektronica en moeten op de hoogte gebracht worden dat de markt gebruik wil maken hiervan ?Dit is de wereld op z'n kop naar mijn inziens. Een innovatief telecom bedrijf zou de markt voor moeten zijn.
Ik zal jullie feedback hierover intern aankaarten zodat mijn collega's weten dat dit speelt bij klanten. Dank jullie wel voor de feedback dan ook hierover.
Desalniettemin mijn dank voor het intern aankaarten. Wel heb ik grote vraagtekens naar het effect hiervan en plaatsvervangende schaamte dat dit zo moet gaan.
De Vodafone collega's zouden al langere tijd op de hoogte moeten zijn van de komst van de "e-Sim"!!!
Natuurlijk zijn mijn collega's op de hoogte van de E-sim. Met het aankaarten bedoel ik dan ook alleen dat er vraag naar is bij de klant!
Bij de e-sim zullen alle providers dit moeten ondersteunen voordat het er komt. Op dit moment ondersteund geen provider in Nederland dit.
GerdeMan wrote:Steven wrote:GerdeMan wrote:Blokkel777 wrote:Waar een groot bedrijf klein in kan zijn.Steven wrote:Met alle respect, maar dit laat zien dat Vodafone ver verwijderd staat van zijn klanten. Uw collega's werken bij een bedrijf wat werkt met moderne telecom elektronica en moeten op de hoogte gebracht worden dat de markt gebruik wil maken hiervan ?Dit is de wereld op z'n kop naar mijn inziens. Een innovatief telecom bedrijf zou de markt voor moeten zijn.
Ik zal jullie feedback hierover intern aankaarten zodat mijn collega's weten dat dit speelt bij klanten. Dank jullie wel voor de feedback dan ook hierover.
Desalniettemin mijn dank voor het intern aankaarten. Wel heb ik grote vraagtekens naar het effect hiervan en plaatsvervangende schaamte dat dit zo moet gaan.
De Vodafone collega's zouden al langere tijd op de hoogte moeten zijn van de komst van de "e-Sim"!!!
Natuurlijk zijn mijn collega's op de hoogte van de E-sim. Met het aankaarten bedoel ik dan ook alleen dat er vraag naar is bij de klant!
Bij de e-sim zullen alle providers dit moeten ondersteunen voordat het er komt. Op dit moment ondersteund geen provider in Nederland dit.
Bijzonder, kom ik op de site https://support.apple.com/nl-nl/HT209096 het volgende tegen
dat bv in Duitsland alleen de providers Vodafone en Telekom de esim ondersteuren.
Ik mag aannemen dat er bv in Duitsland nog meer aanbieders zijn.
Dus dat er voor de ondersteuning van de esim alle providers nodig zijn lijkt mij daarom onzin!
En er is vraag onder de klanten, dus waar wachten we op?
Steven wrote:
Er zullen in ieder geval meerdere providers aan mee moeten doen voordat het uitgerold zal worden. Als er alleen een provider aan mee doet, dan heb je verder er niks aan.
voda33 wrote:Steven wrote:Hoi Steven,
Er zullen in ieder geval meerdere providers aan mee moeten doen voordat het uitgerold zal worden. Als er alleen een provider aan mee doet, dan heb je verder er niks aan.
Ik begrijp je opmerking niet. In andere landen is het ook mogelijk dat maar 1 provider het aanbiedt. Waarom heb je er niks aan als in Nederland maar 1 provider het verschaft???
Steven wrote:
De e-sim is bedoeld zodat je kunt overstappen van provider naar provider zonder een nieuwe simkaart in je toestel te stoppen.
Een mooie uitleg wat E-sim precies is kun je hier terug lezen. Daarnaast is het weer veiliger dan een gewone simkaart. Om dus echt optimaal van een E-sim gebruik te kunnen maken zijn er meerdere providers nodig.
Marc- wrote:
@voda33, het heeft in dat geval minder meerwaarde. Het antwoord blijft in ieder geval dat Vodafone Nederland (nog) geen eSIM ondersteunt.
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.