Mirjam69

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

direct naar voicemal samsung galaxy S5

Mijn telefoon gaat sinds vandaag 14 mei 2015 direct naar voicemail als ik 4G aan heb staan. Zag op forum dat dit ook bij Iphone 5s gebeurde....
Daarom geprobeerd om dezelfde oplossing te proberen...en ja hoor bij 3G ben ik wel gewoon bereikbaar ?!
Heb natuurlijk niet voor niets voor Vodafone gekozen en wil graag ook 4G kunnen gebruiken dus....
Graag een goede oplossing!
Mirjam
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Farid-

Raadgever
  • 129Posts
  • 14Oplossingen
  • 52Likes
Mirjam69

Wat waarschijnlijk wel gaat werken is via je toestel handmatig kiezen voor een ander netwerk bijvoorveeld KPN of T-Mobile. Op dat moment wordt er namelijk een zgn cancel naar ons netwerk verstuurd waardoor er bepaalde gegevens gewist worden op onze centrale. Als je vervolgens weer kiest voor Vodafone, zou je in theorie weer bereikbaar moeten zijn.

Een ander toestel gebruiken en vervolgens gebeld worden zorgt niet voor de zgn cancel en dus ben je nog altijd niet bereikbaar.

Bekijk in context

10 Reacties 10
Farid-

Raadgever
  • 129Posts
  • 14Oplossingen
  • 52Likes
Mirjam69

Op welke locatie doet het probleem zich voor?

Ronaldotten

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo

Ik heb het probleem dus ook sinds gister avond mijn telefoon nokia lumia 920 gelijk op voicemail gaat nu ben ik erachter gekomen dat dit alleen op 4g het geval is op 3G gaat mijn toestel wel over lokatie hoogeveen Drenthe
Mirjam69
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
In Venlo
Farid-

Raadgever
  • 129Posts
  • 14Oplossingen
  • 52Likes
Mirjam69 Ronaldotten

We hebben een algemeen probleem geidentificeerd. Er wordt aan gewerkt!

ps. neem even contact op met de klantenservice met het verzoek om een case door te zetten. Dan wordt je mobiele nummer 'gecorrigeerd' op het netwerk.
Mirjam69
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Heb zojuist gebeld. Moest simkaart in ander toestel stoppen een call binnen laten komen en dan sim weer in eigen toestel zetten.
Helaas werkt niet.
Ga nu weer bellen.
Farid-

Raadgever
  • 129Posts
  • 14Oplossingen
  • 52Likes
Mirjam69

Wat waarschijnlijk wel gaat werken is via je toestel handmatig kiezen voor een ander netwerk bijvoorveeld KPN of T-Mobile. Op dat moment wordt er namelijk een zgn cancel naar ons netwerk verstuurd waardoor er bepaalde gegevens gewist worden op onze centrale. Als je vervolgens weer kiest voor Vodafone, zou je in theorie weer bereikbaar moeten zijn.

Een ander toestel gebruiken en vervolgens gebeld worden zorgt niet voor de zgn cancel en dus ben je nog altijd niet bereikbaar.
Mirjam69
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Farid
Dit lijkt te werken ☺
Farid-

Raadgever
  • 129Posts
  • 14Oplossingen
  • 52Likes
Mirjam69

Mooi! 🙂
Ronaldotten

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ja lijkt idd te werken ik ben weer bereikbaar echter valt het me wel op dat als ik gebeld word het netwerk wel van 4g overspringt na 3g en als ik het gesprek beindigd dan springt het weer terug naar 4g.. Echter bij gewoon internet gebruik dan doet 4g het wel goed..

Is dit wel normaal?
Anonymous
Niet van toepassing
Hey Ronaldotten,

Dat klopt inderdaad. 4g kun je alleen mee op internet, 3g is internet en bellen.

Groetjes stevied86
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic