gait63

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

contract afkopen

hoelang duurt het voordat het afkopen van een contract geregeld is? Vrijdag as. is het 2 weken geleden dat ik een bevestiging heb gehad dat het afgehandeld zou worden.
10 Reacties 10
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
Hi Gait63,

Als je een bevestiging hiervan hebt gehad dan betekent dit in ieder geval dat het in orde gemaakt zal worden.

Staat er geen einddatum op deze bevestiging vermeld? Als dit niet het geval is dan denk ik dat je het beste even contact kunt opnemen met onze klantenservice. Je kunt natuurlijk ook even Twitteren of Facebooken met onze Web Crew. Zij kunnen dan jouw gegevens erbij pakken om na te kijken hoe het precies zit.
gait63
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Hallo Maartje,
 
ik heb een sms gehad dat het binnen 10 werkdagen afgehandeld zou worden, heb via de chat te horen gekregen dat  Vodafone hiervoor 30 dagen hanteert. Heb nog gekscherend gereageerd dat zelfs ambtenaren sneller werken.
 
Heb speciaal ruim van te voren de brief verstuurd omdat ik dit weekend gebruik wilde maken van een nieuwe telefoon al dan niet met een verlenging van Vodafone.
 
De keus wordt voor mij alleen maar makkelijker, alleen jammer genoeg niet dit weekend.
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
Hi Gait63,

Heb je dan wel al nummerbehoud aangevraagd? Als je dit nog niet hebt gedaan dan word je telefoonnummer namelijk gedeactiveerd op het moment dat je abonnement word stopgezet.

Heb je inmiddels ook al contact gehad met mijn collega's van onze klantenservice? En hebben zij je ook al meer informatie kunnen geven?
gait63
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Hallo Maartje, Ben net terug van een weekend weg, niets gehoord, geen mail geen brief niets.. Zal morgen contact leggen, want ik zit inmiddels binnen de laatste 4 maand. Men moet wel met een heel goede aanbieding komen om mij te behouden, laat het wel weten.
gait63
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Hallo Maartje, heb geprobeerd de klantenservice te bellen, na 15 minuten aan de lijn blijven hangen ben ik er klaar mee. Wil weten wanneer nu eindelijk duidelijkheid komt aangaande het opzeggen van mijn contract, ben inmiddels 12 werkdagen verder en begin nu stevig te balen. Hoe moeilijk kan het zijn om op tijd te reageren. Dit is GEEN klanten vasthouden!!
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Hey Gerrit,

Ik kan me voostellen dat je hier niet blij mee bent. Zou je anders contact met ons kunnen opnemen via Facebook of Twitter? Dan kunnen we je daar verder helpen.
gait63
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Dit is toch facebook??, moet nu weg, maar mijn mail is ***verwijderd door moderator***
Sido
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 628Posts
  • 74Oplossingen
  • 32Likes
gait63, ik zie dat je inlogt via Facebook, maar je maakt nu gebruik van ons forum. Je kunt ons via Facebook een privébericht sturen, dan is dat gesprek alleen voor jou en Vodafone zichtbaar. Ter bescherming van je privacy heb ik uit je vorige bericht je e-mailadres verwijderd.
gait63
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
even een aanvulling..... Heb via de FBchat contact gehad en heb inmiddels een datum. Zonder een brief, mail gehad te hebben, blijkt mijn abonnement op 6-5 af te lopen. Ik heb specifiek in de brief aangegeven dat ik per 21-5 het abonnement wil opzeggen. Nu krijg ik op 27-4 bericht, na veel heen en weer gechat, dat dit dus per 6-5 wordt!!! Gevolg, nu kan ik mijn nummer niet meenemen naar een andere provider omdat er minimaal 10 werkdagen tussen moet zitten. Moet dus een nieuw nummer ws. Wat is dan de meerwaarde van het afkopen, ik deed dit met als doel eerder te kunnen verlengen op over te stappen. Mag duidelijk zijn dat dit overstappen wordt. Ik snap Vodafone niet, wij hebben voor een kleine 100 euro per maand aan abonnementen bij Vodafone dan wil je toch dit soort klanten behouden. Blijkbaar niet dus.
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
Hé gait63,

De situatie is zeer vervelend, via het forum kunnen we je helaas geen hulp bieden. Dit probleem is te klantspecifiek. Erg jammer dat het zo gelopen is:(, als je nog dingen kwijt wilt of opmerkingen hebt doe dit dan via de privéberichten van Facebook.


E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic