toldijk

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

contactgegevens op live.com overzetten op note2

Hallo allemaal,
 
Ik ben sinds kort overgestapt op Android, voorheen een HTC HD7,  en heb hiervoor een note2 aangeschaft.
Nu zit ik met een probleem, al mijn telefoonnummers staan nog op live.com maar hoe krijg ik die nu naar de note2?
 
In eerste instantie is het wel gelukt om alle nummers op de note te krijgen, maar op een of andere manier, ik denk mijn fout, zijn bijna alle nummers weg van de note. en krijg het niet voor elkaar om ze weer op de note2 te krijgen.
 
Wie weet raad?
 
Toldijk
1 Reactie 1
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Hallo toldijk, zonder bijdehand te willen doen is de beste optie denk ik om op dezelfde manier nogmaals je contacten over te zetten 😉

Maar ik vermoed eigenlijk dat er iets anders aan de hand is: als mijn gevoel klopt, dan staan je contacten nog op je telefoon maar zijn ze alleen niet meer zichtbaar. Ik ga er even vanuit dat je op je toestel 4.x hebt staan

Probeer aub het volgende:


  • ga naar de contacten
  • klik de menutoets op je toestel (links onder)
  • klik "weer te geven contacten"
Hier vind je diverse opties qua contactenlijsten. Ik vermoed dat de locatie waar je contacten op staan, bijvoorbeeld je telefoon, sim of google account, niet meer wordt weergegeven.
Zet ze eens allemaal aan. Zie je de contacten dan weer?

Zo ja, kijk wat voor icoontje er naast staat, dan weet je waar de contacten op staan, en dan kun je de overige opties weer uitvinken.

Lost dit het op?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic