willems-snijder

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

blox op reis werkt niet

hier weer een bericht,
dochter had vodafone prepaid kaart gekocht (haar mobiel nr, 0631202080 ) voor op vakantie een paar dagen te kunnen internetten,
ze zit in Hongarije en blijkt dat zij alleen totaal geen ontvangst heeft, en dus niets kan,
typisch geval wil, dat mijn jongste dochter 3 weken geleden dezelfde bundel op reis ook via prepaidvanuit Portugal ook niet wilde werken..... na een dag of vier heen en weer berichten met contact vanuit nederland bleek dat er een fout was, dit hebben jullie netjes gecompenseerd door een onkosten vergoeding hiervoor maar nu dus weer probleem met mijn andere dochter, wil ik een account aanmaken sturen jullie een tijdelijk wachtwoord via sms naar haar mobiele nummer, maar als haar toestel  niet werkt ????? grrr.. jullie maken het niet eenvoudig... 
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 734Likes
Hallo Willems-snijder, dat je dochter geen bereik heeft kan verschillende redenen hebben en hoeft niet per se met de BloX te maken te hebben. Bij het aanmaken van een My Vodafone account wordt er inderdaad een sms naar het mobiele nummer wordt gestuurd, dit heeft met de verificatie te maken. Je kunt het beste even contact opnemen met onze collega's via 1201 (0900-0940) of via Facebook of Twitter. Daar kunnen ze wellicht het probleem achterhalen en je verder helpen.

Bekijk in context

1 Reactie 1
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 734Likes
Hallo Willems-snijder, dat je dochter geen bereik heeft kan verschillende redenen hebben en hoeft niet per se met de BloX te maken te hebben. Bij het aanmaken van een My Vodafone account wordt er inderdaad een sms naar het mobiele nummer wordt gestuurd, dit heeft met de verificatie te maken. Je kunt het beste even contact opnemen met onze collega's via 1201 (0900-0940) of via Facebook of Twitter. Daar kunnen ze wellicht het probleem achterhalen en je verder helpen.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Polls
Wat vind jij het mooiste aan de iPhone 16 serie?

Uitgelicht topic