patriciaapje

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

blackberry probleem met BBM , blackberry internet en blackberry enterprise service

Hallo,
 
Ik heb dit probleem al meer gezien op het forum, maar nergens een duidelijk antwoord kunnen vinden.
Het probleem is dat mijn Blackberry internet het sinds gisteravond het grotendeels niet meer doet. Er staat 3G bovenin mijn scherm, maar geen blackberry tekentje. Bij servicestatus staat bij zowel Blackberry Internet Services als Blackberry Enterprise Services dat er geen verbinding is. Mijn internetbrowser doet het wel, maar apps zoals Facebook en Whatsapp doen het niet. Soms doet whatsapp het wel zonder dat ik over een wifi netwerk beschik.
Is hier een oplossing voor??
1 Reactie 1
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Hi Patricia,

Om een goed werkende internetverbinding met een BlackBerry te hebben is het inderdaad noodzakelijk om verbinding te maken met de BlackBerry server. Indien je dit icoontje niet ziet is er geen verbinding met de server. Je kunt het volgende eens proberen om het weer werkend te krijgen: Opties -> Toestel -> Geavanceerde systeeminstellingen -> HRT-Editor -> BlackBerry toets -> Nu registreren.

Succes!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic