Wouter1987

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

bereik in Enschede

Hallo, ik heb ik geen enkel gebouw in Enschede bereik ook niet op 2g netwerk buiten op veel plekken wel bereik maar zodra ik ook maar een beetje in de schaduw van een gebouw sta valt het ook meteen weg, heb alles geprobeerd en omdat ik op de veel plekken gewoon bereik heb weet ik dat het niet aan mijn antenne ligt dit is nu al een maand zo... De postcode is 7514 er
4 Reacties 4
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Hi Wouter, welkom op het forum. Als je zegt dat je geen bereik hebt neem ik aan dat je bedoeld 0 balkjes bereik en alleen nood-oproepen?

Als dat op meerdere locaties is (en er is geen storing) wijst dat meestal op een toestelprobleem. Is het maar één plek, dan is het juist waarschijnlijker dat het aan de mast ligt.

Op 7514 is de dekking overwegend prima, er staat daarbij heel dichtbij een mast. Merken anderen hetzelfde als jij? Check eventueel even dit topic om wat zaken uit te sluiten: http://forum.vodafone.nl/t5/Netwerkvragen/Help-Ik-kan-niet-bellen-sms-en-internetten/td-p/79996
Wouter1987
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
inderdaad nul balkjes, en alleen noodoproepen, heb zelf het vermoeden dat het aan de software kan liggen, want als ik buiten sta, heb ik wel bereik, en een begeleider van mij heeft ook vodafone, en hier in het gebouw ook problemen met de dekking van het netwerk
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Ok, jullie merken dus allebei hetzelfde en dan gaat het dus om specifiek deze postcode en specifiek dit gebouw? Dan kan het het gebouw zelf ook zijn, grote staalconstructies, wapening in beton, etc, dat stoort allemaal het bereik. Om welk gebouw gaat het precies?
Wouter1987
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ligt inderdaad aan het gebouw, want verder heb ik overal weer volledig bereik, want hij heefr ook hetzelfde probleem
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic