ellenv

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

backlightbleed

3 mei jl. HTC one gekocht, afgelopen maandagnacht bemerkt dat de verlichting van de touch-knoppen onder het scherm door een gleuf in de behuizing heen schijnt. Zoeken op internet zegt dat dit backlightbleed wordt genoemd en een veel voorkomende fabricagefout is. Teruggegaan, de leidinggevende wilde telefonisch overleg met het filiaal van aankoop. Toen hij belde, zei hij ‘Ik heb iemand voor mijn balie staan met de welbekende fabricagefout’. Merk en toestel heeft hij niet eens genoemd. Het andere filiaal wilde niet innemen vanwege gebruikerskrasjes.
Bij een 'welbekende’ fabricagefout, vind ik dat Belcompany toestellen moet checken voordat ze ze verkoopt of anders als iemand ermee terugkomt, tegelijk een vervangend toestel moet geven. De leidingevende was het niet met me eens.
Gebruikerskrasjes zoals Belcompany ze ziet, heb je al als je je telefoon een paar keer gebruikt.
7 Reacties 7
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
@ellenv

Heb je het toestel bij Belcompany aangeschaft? Vervelend dat je nu al met het toestel terug naar de winkel moet zeg! Ze wilden het toestel dus niet accepteren voor reparatie?
ellenv
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Dank je wel voor je reactie.
Over reparatie is niet gesproken. Een fabricagefout die ook nog binnen 2 weken wordt gemeld geeft recht op een nieuw toestel. Ook bij deze minimale gebruikerskrasjes. Gisteren was ik bij Coolblue. Zij zouden hem zonder problemen vervangen. Belcompany volgt de regels gewoon niet.
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
@ellenv

In je bericht lijkt het alsof BelCompany je helemaal niet wilde helpen. Hadden ze wel de intentie om het toestel te vervangen? Of konden ze je helemaal niet helpen?
ellenv
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Nee, dat klopt. Ze hadden niet de intentie om het toestel te vervangen. Ze wilden niet helpen, behalve het opsturen en repareren.
Van Coolblue, waar ik normaalgesproken al mijn aankopen, doe, begreep ik dat Belcompany tegen de regels in handelt.
Ik heb ook geen reactie meer van ze gehad op mijn vraag op klachtenkompas, nadat ze vroegen om welk filiaal het ging.
Ik vind het heel erg dat er zo slecht wordt gereageerd en dat ik geen oplossing aangeboden krijg voor een bekende fabricagefout.

Met een vriendelijke groet
Ellen Vunderink
NetwerkFreak
Expert
Expert
  • 1397Posts
  • 45Oplossingen
  • 200Likes
Beste @ellenv

De Belcompany is van Vodafone. Dus alle moderators die hier doen alsof hun neus bloed, en niet met concrete voorstellen komen vind ik een beetje scheinheilig. Belcompany is al sinds 2011 van Vodafone. Neem je verantwoording er dan oo kvoor Moderators.

De Belcompany wordt gebruikt door Vodafone voor de mid tot low end toestellen. Vervolgens als er een klacht komt rond de service van de belcompany kan Vodafone doen alsof dit niet door hun komt, maar door de belcompany.

Gelukkig bestaat er een "Geschillen Commissie". Dit is iets waar Vodafone eigenlijk na genoeg niks over bekend maakt, Terwijl ze er wel bij aangesloten zijn. Link Geschillencommissie hier kan je gratis je klacht kwijt, en zij lossen het dan Voor jou op. Helemaal gratis.



Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Hallo @NetwerkFreak,

Het Forum is bedoeld voor en door gebruikers. We kunnen via het Forum geen klachten oppakken. BelCompany is inderdaad een handelsnaam van Vodafone, maar wel nog een losstaand onderdeel met een eigen klantenservice.

@ellenv Je kunt je klacht daarom het beste opnieuw melden bij de klantenservice van BelCompany.
ellenv
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Marc
Dank voor je reactie. Helaas staat mijn klacht daar al. Behalve de vraag bij welk filiaal dit is gebeurd, ruim een week geleden, heb ik geen reactie gekregen.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic