jomipa

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

apps naar SD kaart verplaatsen

krijg mijn app's niet naar SD kaart verplaatst. zelfs niet met  "app 2 sd" app's
moet ik ergens instellingen (en welke) wijzigen dat ik ze toch kan verplaatsen
 
4 Reacties 4
MauriceD
Expert
Expert
  • 691Posts
  • 65Oplossingen
  • 44Likes
Hoi Jomipa,

Als antwoord op je vraag is het zo dat dit Applicatie gerelateerd is., als je bij instellingen, Applicatie beheer kijkt en je klikt op de App zul je zien of deze naar de SD kaart te verplaasten is.

Groet - Kind regards,

Maurice
Moderator
Smartphone Crew - Forum NL
Standing by,
jomipa
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoi,
Tot zover kom ik wel, geeft ook aan dat ze te verplaatsen zijn, maar verder kom ik niet. Op mijn oude nokia n8 werd dan aangegeven "verplaatsen naar sd of tel." hier dus niet en kan het ook nergens vinden. Zou dat met de filemanager kunnen doen maar denk dat de programma's dan niet meer werken.
TumblingDice

Stamgast
  • 97Posts
  • 0Oplossingen
  • 20Likes
Hoi Jomipa,
 
Ik zou voor de zekerheid even naar de Vodafone winkel gaan om daar een medewerker naar het toestel te laten kijken.
Ik weet zeker dat je daar je antwoord op je vraag krijgt 🙂
 
Grtz
MauriceD
Expert
Expert
  • 691Posts
  • 65Oplossingen
  • 44Likes
Jomipa,

Ik heb een vermoeden sdat deze Applicaties dan niet te verplaatsen zijn op het toestel.
Zoals TumblinDice al aangeeft zou ik voor de zekerheid even naar een Vodafone winkel gaan en daar een collega naar het toestel te laten kijken.
Deze collega kun dan bepalen of de app verplaatst kan worden 🙂

Ga je filemanager gebruiken dan weet ik niet wat hier de uitkomst van is. Dus voor de zekerheid even naar de Vodafone winkel.

Maurice,
Moderator
Smartphone Crew - Forum NL

Standing by,


E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic