Sonny

Meedenker
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

apn instellingen worden steeds terug gezet op mijn iPhone 5

Ik heb een zakelijk abonnement met de apn instelling office.vodafone.nl  Steeds na een paar dagen wordt deze instelling automatisch gewijzigd naar live.vodafone.com. Het gevolg is dat ik dan geen internet meer heb en eerst weer de apn stellingen moet veranderen. Ik heb een iPhone 5. Wie herkent dit of heeft de oplossing voor dit probleem
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Hoi Hein, de oplossing van mijn collega Eric hierboven zou moeten werken 🙂
Heb je al eens contact opgenomen met de klantenservice?

Bekijk in context

5 Reacties 5
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
Hoi Sonny!

Ik heb je bericht even op het goede bord gezet, dan is de kans wat groter dat je ook een antwoord krijgt waar je iets aan hebt;).
Sonny
topicstarter
Meedenker
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Dank je wel Annabelle. Had eigenlijk stil de hoop dat jij het antwoord wel wist.
EricM

Stamgast
  • 43Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
Hi Sonny,

Je krijgt de instelling voor je iPhone gepushed binnen. Telkens als je toestel herstart stelt deze weer in op de live APN.
Ik denk dat er een blokkade staat op je abonnement voor het gebruik van de live APN dat was in het verleden gebruikelijk.

Je kunt via de klantenservice vragen of ze de zgn live-bar verwijderen. Je kunt dan zonder problemen toegangkrijgen tot het netwerk. De office APN blijft wel 'open' voor je maar deze gebruik je dan dus niet meer.

Je kunt ook ff via Facebook of Twitter dit verzoek uitzetten de Webcrew is 24/7 bereikbaar.


heinvlietstra

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hier hetzelfde probleem, ben erg benieuwd hoe dit opgelost kan worden.
Begin er inmiddels handig in te worden 😛
 
Hoe los ik dit op?
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Hoi Hein, de oplossing van mijn collega Eric hierboven zou moeten werken 🙂
Heb je al eens contact opgenomen met de klantenservice?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic