mogie

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

afgesloten

Ik heb al 2 jaar vodafoon,was zeer tevreden.
Sinds 21 april verlengd.
Nu gebeurt het wel eens vaker dat ik later de rekening pas kan betalen ivm omstandigheden.
Dat praat ik ook niet goed,maar je krijgt altijd een herinnering en een berichtje zo van,voor die datum niet betaald dan wordt u afgesloten
Nu heb ik net verlengd de 21ste,maar nu heb ik de rekening van april nog niet betaald,dit is niet goed te praten.
Nu heeft vodafoon ons zomaar ineens zonder waarschuwing of bericht geving zo pats boem afgesloten.
Dat komt bij mij over zo van die hebben we toch weer als klant binnen.
En zo van effe afsluiten weer 25 € verdient.
Ik voel mij nu een beetje belazert en vraag mij ook af als dat zomaar kan.
jammer vodafoon dat het zo moet.
3 Reacties 3
RobbieE

Gedreven Liefhebber
  • 345Posts
  • 46Oplossingen
  • 16Likes
Hoi mogie,

Het is belangrijk dat de rekening op tijd betaald wordt. Als je een rekening niet betaalt dan volgen er een aantal stappen. Je krijgt eerst een herinnering; de eerste per sms, daarna een brief met daarin de blokkadedatum. Als je niet betaalt, dan volgt er een blokkade. Hierna krijg je een aanmaning en uiteindelijk wordt je nummer afgesloten (tenzij je gewoon betaalt natuurlijk). Als je regelmatig problemen ervaart met het betalen van je rekening, dan raad ik je aan om contact op te nemen met de afdeling betalingen ((043) 351 45 25).


mogie
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ja dat snap ik wel.
maar deze keer heb ik niks gehad van herinnering en sms of iets degelijks.
zo boem paf afgesloten.
En dat vind ik raar.
RobbieE

Gedreven Liefhebber
  • 345Posts
  • 46Oplossingen
  • 16Likes
Dat is inderdaad vreemd. Heb je dit al besproken met mijn collega's van de afdeling betalingen?
Zonder persoonlijke gegevens kan ik dit helaas niet voor je nakijken.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic