juanjojo

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

afbeelding downloaden loopt vast

Hoi
Nun ongeveer 3 maanden is het bij mijn Samsung GT-l9100 (Android 4.1.2) zo dat wanneer ik van google afbeeldingen iets wil downloaden voor wallpaper, whatsappen of wat dan ook, de afbeelding niet gedownload krijg, krijg je eerst de melding met 'afbeelding downloaden' dan duurt het een seconde of 5 met zwart beeld en stopt internet plotseling. Als ik opstart begint het weer blanco en zijn eventuele tabbladen ook verloren. Het enige wat ik tot nu toe heb gedaan is de de laatste update van internet verwijdert maar helpt niet.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
cozy

Ontdekker
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Heb ik ook gehad. Ga naar instellingen -Applicatiebeheer-Applicatievoorkeuren opnieuw instellen. Dan werkt het weer.

Bekijk in context

4 Reacties 4
juanjojo
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Pardon,
*Nu, in plaats van Nun
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Hey juanjojo,

Aangezien je de laatste update van de browser al verwijderd hebt en de laatste Android update geïnstalleerd hebt, lijkt het me het beste om je toestel terug te zetten naar fabrieksinstellingen. Maak van tevoren wel eerst een backup, dan kun je je gegevens daarna gemakkelijk weer terugzetten.
Wie weet haalt dat de fout uit de software.

Laat je me weten of het lukt? Anders is dit misschien iets waarbij @SamsungExpert je bij kan helpen?
cozy

Ontdekker
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Heb ik ook gehad. Ga naar instellingen -Applicatiebeheer-Applicatievoorkeuren opnieuw instellen. Dan werkt het weer.
juanjojo
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Bedankt Cozy, simpele handeling maar je moet het maar net weten. Het werkte!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic