vjslof

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

actie onbeperkt internet niet gekregen.

Beste Vodafone,

Ik heb op 9 oktober mijn oude abonnement verlengd in een RED abonnement. Nu zie ik dat als ik tussen 6 en 30 november 2014 een abonnement afsluit bij jullie ik automatisch een maand Eindeloos Internet zou kunnen krijgen.

De 6 maanden Netflix heb ik ondertussen al kunnen inschakelen maar wanneer gaat die maand Eindeloos Internet nu in?

Daarnaast is het dataverbruik van mijn vorige abonnement meegenomen naar mijn nieuwe abonnement waardoor ik bij het aangaan van het nieuwe abonnement meteen een hele hoop data kwijt ben. Ik had een 10 Gb Blox en deze 10 Gb Blox ben ik nu ook nog eens kwijt wat ik op zich wel snap maar het dataverbruik uit mijn oude bundel af trekken van mijn nieuwe abonnement vind ik wel een beetje flauw.

Wanneer kan ik mijn Eindeloos Internet maand verwachten? Ben al door al mijn data heen dus komt goed van pas.
1 Reactie 1
Netwerker
Expert
Expert
  • 986Posts
  • 111Oplossingen
  • 401Likes
Hallo Vjslof,

Jij hebt inderdaad recht op 30 dagen Onbeperkt Internet omdat je aan de voorwaarden voor Onbeperkt Internet voldoet.

Hoe werkt het?

Je ontvangt automatisch een maand Eindeloos Internet wanneer je tussen 6 oktober en 30 november 2014 een Vodafone Red- of Smart abonnement afsluit.

Bij een Red, Red Super of Red Plus abonnement krijg je ook nog eens 6 maanden Netflix cadeau!

Maak optimaal gebruik van ons 4G netwerk zonder dat je je zorgen hoeft te maken over je dataverbruik.

Wat je nog meer wilt weten
Een maand lang Eindeloos Internet is beschikbaar tijdens de actie periode van 6 oktober tot 30 november 2014.
Je ontvangt een maand Eindeloos Internet wanneer je een nieuw Vodafone Red- of Smart abonnement afsluit, verlengt of hiernaar overstapt.
Je krijgt een bundel van 200 GB. Er worden geen kosten in rekening gebracht Wanneer je hier overheen gaat.
In MyVodafone kun je het verbruik van de bundel bijhouden.
Een maand Eindeloos Internet is alleen geldig voor datagebruik binnen Nederland.
Een maand Eindeloos Internet vervalt automatisch 30 dagen na het begin van het nieuwe contract, vanaf dat moment gaat mobiel internet gebruik weer uit je reguliere databundel.

Je moet eerst kijken via MyVodafone of jij deze Onbeperkt Internet Voordeel-Aktie kunt aktiveren. Lukt dat niet, of staat die optie er niet bij vermeld.
Dan kun je beter bellen met de Vodafone Klantenservice op telefoonnummer : 1201

Voor RED-abonnees zijn gesprekken naar de Vodafone Klantenservice gratis. Telefoonnummer: 1201

Na 30 dagen houdt die aktie van Onbeperkt Internet automatisch op. En moet je weer heel zorgvuldig gaan letten op je maandelijkse data-tegoed. Noteer dus de begindatum en de einddatum van die aktie zorgvuldig in je (digitale) agenda.

Succes!

Netwerker
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic