gertjan67

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

abonnement verlenging

hallo
 
We voelen ons een beetje bij de neus genomen...
Mijn vrouw is inmiddels alwel 20 jaar klant bij vodafone!!
We hebben contact gehad met vodafone voor verlenging en nog bij the phone house(stadskanaal) en Belcompany (winschoten)
Bij alle 3 hebben ze ons verteld dat vodafone niet meer aan aanbiedingen doet.. B.V. half jaar voor half geld wat vorig jaar nog wel het geval was (ok tijden veranderen) 
Onze abonement moeten we verlengen voor half juli maar hebben het 25 mei alvast gedaan...waarom!!! omdat er toch geen aanbiedingen waren. Belcompany winschoten vertelde ons dat ze per 1 juni over zouden gaan naar een vodafone winkel en of ze dan een aanbieding hadden konden ze niet zeggen
NOU komt het...Nu we de volle pond betalen vliegen de aanbiedingen je om de oren en dat 10 dagen later nadat we onze abbo hebben verlengt...Binnen 7 dagen kon je nog retouneren..helaas pindakaas
Ik had echt wel verwacht dat je als 20 jaar vaste klant wel een aanbieding kon krijgen maar helaas
 
 
mvg een teleurgestelde VASTE KLANT
 
1 Reactie 1
biancavank

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
wij hadden precies hetzelfde probleem. . wij hadden zelfs op maandag een verlenging aangegaan en op woensdag vliegen de reclames om de oren voor half geld bij een vodafone red abonnement. . dus ik in de telefoon geklommen. . wat denk je.. nee mevr. dat is alleen voor particulieren en niet voor zakelijke gebruikers. . (uhm dat stond nergens aangegeven maar oke).. dussssss.. gewoon de volle mep betalen maar..kortom bedankt vodafone voor deze behandeling als trouwe klant. .
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic