jeanine2007

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

abonnement duurder

Hallo,

Ik vroeg me af waarom er voorheen (ik keek een aantal weken geleden) nog 50% korting op een iphone abonnement zat, net zoals bij andere abonnementen van android en windows fones, maar dat nu ineens 25% korting is.

Ik verleng namelijk en er word altijd reclame gemaakt dat je dan 50% korting krijgt, terwijl als ik bij een iphone abonnement kijk, ik hetzelfde uit zou zijn als een nieuwe klant (op de aanmeldingskosten na). Dit vind ik eigenlijk belachelijk. Ik ben een trouwe klant en zou dus ook wel wat extra korting verdienen dan een nieuwe klant.

Groetjes
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
RobbieE

Gedreven Liefhebber
  • 345Posts
  • 46Oplossingen
  • 16Likes
Hoi jeanine2007,

De kortingen die we aanbieden veranderen voortdurend. Ook de tijd dat deze korting geldt kan veranderen. Op dit moment hebben we de volgende actie: 12 maanden 25% korting op je abonnement. Dit geldt niet alleen voor iPhone abonnementen, maar ook voor Bel+Sms+Web abonnementen, zie: http://voda.fo/ne/cs7wp

Je krijgt een persoonlijk aanbod via My Vodafone, maar je kunt eventueel ook contact opnemen met 1201 om de mogelijkheden te bespreken. Via dit forum kunnen we echter geen aanbiedingen doen.

Bekijk in context

1 Reactie 1
RobbieE

Gedreven Liefhebber
  • 345Posts
  • 46Oplossingen
  • 16Likes
Hoi jeanine2007,

De kortingen die we aanbieden veranderen voortdurend. Ook de tijd dat deze korting geldt kan veranderen. Op dit moment hebben we de volgende actie: 12 maanden 25% korting op je abonnement. Dit geldt niet alleen voor iPhone abonnementen, maar ook voor Bel+Sms+Web abonnementen, zie: http://voda.fo/ne/cs7wp

Je krijgt een persoonlijk aanbod via My Vodafone, maar je kunt eventueel ook contact opnemen met 1201 om de mogelijkheden te bespreken. Via dit forum kunnen we echter geen aanbiedingen doen.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic