Rmjanzen

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Zeer slecht ontvangst en geen 3g in 2492vj en omstreken

Hoi,

Ik ervaar al enige tijd met regelmaat flinke problemen in deze regio. Ik kan thuis momenteel al het grote deel van deze week niet op internet (3g of wat dan ook) en het ontvangst is ook regelmatig dramatisch. Telefoon uit en aanzetten, andere telefoon of zelfs andere sim maakt helemaal niks uit. Mijn vrouw met ook vodafone heeft dezelfde issues en ook vrienden aan de andere kant van de wijk.....

het lijkt erop dat dit is ontstaan gedurende de grote storing van enige tijd geleden. Sindsdien is het af en aan zeer slecht. Kunnen jullie aangeven wat de oorzaak is en wanneer dit 100% is opgelost. Ik werk vaak vanuit huis en dit is nu zeer lastig omdat ik dan niet bereikbaar ben.

Mvg,
Rene
5 Reacties 5
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
Hoi Rene,

Ik kan me goed voorstellen dat dat heel onhandig is! Ik heb de dekking voor je nagekeken, deze zou optimaal moeten zijn. Je geeft aan dat je dit sinds een week merkt. Heb je je simkaart al eens in een ander toestel getest? Wat merk je als je dit doet?
Rmjanzen
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoi hoi,
 
Bedankt voor je antwoord... Ik ervaar het probleem al veel langer af en aan. De laatset week is het continu geen 3g. Zoals omschreven in de originele post, biedt wisselen van toestel geen verschil. Daarnaast heeft mijn vrouw (ook vodafone) precies hetzelfde probleem. Het heeft tot de grote storing enkele maanden geleden altijd perfect gewerkt, maar sindsdien is het zeer slecht.
 
grt,

René
ps na 45 minuten in de wacht bij helpdesk heb ik het daar maar opgegeven
Rmjanzen
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Voor de zekerheid.... batterij uit toestel (bij mij, want vrouw heeft iphone), sim eruit etc heeft ook geen oplossing geboden.
daantje1411

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb dit probleem ook al maanden.
Als ik op me werk zit in Rotterdam en thuis in Delft.
Ook sinds die brand in Rotterdam, die grote storing, sindsdien is het echt veel slechter geworden.
Ik hoop dat jullie daar iets aan kunnen doen.
Heb net mijn abonnement verlengd, maar ik vind het zonde voor iets te betalen waar ik niks aan heb.
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Het kan ook een tijdelijk probleem zijn als het voornamelijk de laatste week is verslechterd. Ik raad jullie aan bij aanhoudende klachten contact met onze collega's via Facebook of Twitter op te nemen. Zij kunnen icm jullie gegevens overleg plegen met onze netwerkafdeling en eventueel verder onderzoek doen.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic