Beste,
De portering van KPN ISDN naar Vodafone Vast op Mobiel is 13 mei uitgevoerd.
Echter schakelen de nummer nog niet door naar: 06 xxxx xxxx (Vodafone zakelijk mobiel nummer)
Wel staan de nummers in mijn vodafone.
De nummers zijn:
(0174) 22 xx xx
(0174) 22 xx xx
(0174) 29 xx xx
Op 14 mei via nummer 1201 (14mei ) het ticket aangemaakt door een medewerker die voor een externe partij werkt.
Nu sprak ik afgelopen zaterdag 17 mei 2014 Dhr. M. Ruppe van Vodafone zelf.
Die gaf aan dat het naar de verkeerde afdeling is doorgezet, het moet 2de lijn Voice – Technical support zijn.
We zijn nu vanaf woensdag 21 mei al 6 werkdagen verder dat ik niet bereikbaar ben op de vaste lijn.
Dit zorgt voor het nodige ongemak bij mij en klanten.
Het kan toch zeker niet zolang duren om een doorschakeling gereed te maken?
Vanaf Vodafone ben ik tot nu toe helaas geen 1 keer op de hoogte gebracht.
Ik vind het nogal storend dat ik niet op de hoogte wordt gehouden en tot nu toe niemand verantwoording heeft getoond.
Als ik 1201 bel, krijg ik alleen maar het gevoel van “kastje naar de muur” gestuurd te worden.
Daar ik met medewerkers spreek die niet werkzaam zijn binnen Vodafone, maar bij een Call center.
Ik hoor graag van u.
C. K.