mb05

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

ZIggo combi vodafone

Ik maak bezwaar tegen de wijze waarop Vodafone de combi-korting met Ziggo presenteert. Pas op de tweede pagina (de winkelwagen) is in hele kleine, in ene onopvallende kleur letters te zien dat om voor die korting in aanmerking te komen een Ziggo-abonnement met alleen tv niet genoeg is. Het is in mijn ogen misleidend om te suggereren dat Ziggo-klanten een combinatievoordeel hebben; alleen Ziggo-klanten-met-vast-internet-met-minimaal-30Mbps-en-Digitale-TV-van Ziggo komen in aanmerking van de korting van € 5 op een sim-only abonnement. Let wel: dat Vodafone alleen aan die klanten van Ziggo de korting geeft moeten ze helemaal zelf weten maar het wordt als een lokkertje neergezet waar je pas op de tweede pagina achterkomt mits je je ogen goed open houdt. Dat zou je toch niet meer willen Vodafone? Daar hebben we toch andere merken voor om zo met consumenten om te gaan?


5 Reacties 5
mb05
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb er inmiddels een klacht over ingediend bij de ReclameCodeCommissie.
Energieboy
Expert
Expert
  • 11821Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Hoi mb05,
Als ik deze pagina bezoek: https://www.vodafone.nl/ziggo/nonstop/
dan zie ik toch netjes staan dat je 5,- euro korting krijgt als je een nieuw Red abonnement neemt. Helemaal onderaan de pagina staat: Heb jij een Start, Red, Smart, Scherp, of Black abonnement? En op hetzelfde adres Ziggo digitale TV en internet (snelheid minimaal 30 Mbps)? Dan heb jij automatisch recht op de non-stop gratis extra’s. Ook op de eerste pagina die ik heb gevonden over deze nonstop aanbieding.

Wel vervelend dat je het op een andere pagina, waar jij het over hebt, niet duidelijk direct kan vinden. Heb je ook een URL van deze pagina?
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Geen reacties meer. Het topic wordt binnenkort gesloten.

Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic