Ik heb al ruim twee maanden zeer beroerde ontvangst in mijn woonplaats en thuis. Eerst had ik nooit problemen, nu moet ik buiten(!) mijn huis gaan staan om te kunnen bellen of telefoontjes te beantwoorden, dat is natuurlijk krankzinnig. Uiteraard heeft dit te mede maken met het uitrollen van 4G, want sindsdien zijn er veel problemen bij Vodafone, ook elders. Ik heb mijn telefoon (Iphone 5) gereset, netwerk instellingen gereset, nieuwe simkaart gehaald in de Vodafone winkel, 4g in en uitgeschakeld, andere netwerk provider gekozen etc, uiteraard zonder resultaat, want het probleem ligt elders. Nu is het de zendpaal die de boosdoener is volgens Vodafone, het zal allemaal wel. Als klant wens ik een oplossing aangeboden te krijgen, u kunt niet verwachten dat wij maanden gaan zitten wachten tot het misschien wel goed komt, want ik ben zeker niet de enige in Leimuiden! Als de zendmast kapot is plaats je als bedrijf zsm een mobiele zendmast, dat gebeurt in landen als Amerika binnen een dag. Of u biedt klanten (tijdelijk) gratis gebruik van een 3g versterker, het kan niet de bedoeling zijn dat WIJ zo'n apparaat moeten aanschaffen omdat U uw zaken niet op orde heeft. Ik ben zelfs op advies van uw klantenservice overgestapt op een RED abonnement omdat dan mijn problemen meteen opgelost zouden zijn (mijn oude abo had geen 4G), het is er alleen maar beroerder op geworden. Thuis heb ik GEEN telefonisch bereik en slechts UMTS(!) om te internetten, terwijl uw netwerkkaart laat zien dat de dekking hier goed zou moeten zijn... 4g uitschakelen heeft geen enkel effect en zelfs buiten mijn huis vallen gesprekken zomaar weg. Wat het probleem ook is, u zou uw klanten beter moet inlichten, zeker als specifiek bekend is dat hier de mast kapot is!! (u heeft tenslotte alle gegevens van uw klanten). En als u dat dan gedaan heeft kunt u proberen een alternatief te bieden, bijvoorbeeld in de vorm van een (leen) versterker of iets anders, zo laat u tenminste zien dat u uw klanten serieus neemt.
U leest het al, ik ben behoorlijk teleurgesteld in uw organisatie...