helkon

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Youtube Op Blackberry

Hallo BB-gebruikers,

Zelf heb ik een BB-pearl 9105, met een data-abonnement. In verschillende topics lees ik iets
over YouTube-filmpjes die niet of niet goed worden afgespeeld. Echter is mij niet duidelijk
wat te doen.
Mijn browser werkt prima. Via wifi is ook YouTube af te spelen. Echter via 3G niet, wordt eerst gewaarschuwd voor
extra kosten dan daarna loopt downloaden vast!!!! Melding "afspeelfout"
Heeft dit te maken met WAP? ,dit werkt nl bij mij ook niet. Of vodafone-instellingen? of juist dingen uitzetten?
Filmpjes via een andere site, bijv -Vucclip- werkt nl wel, dus data transport via 3 G zal het probleem niet zijn.

Is dit een typisch BlackBerry probleem, of misschien type-gerelateerd?

Wat en hoe hebben jullie ingesteld om YouTube ook via 3G werkbaar te krijgen. Of zijn er Apps die dit omzeilen
cq oplossen met een snelle/goede werkwijze en dus wel via 3G

Ik hoop hierwat steun en informatie te verkrijgen,

alvast zeer bedankt
1 Reactie 1
BoomG

Meedenker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo helkon,

Welkom op ons forum.

Je geeft aan dat jouw Blackberry geen youtube clips afspeelt. Ik vermoed dat dit of een toestel instelling of abonnements probleem is.
Het youtube probleem is geen algemeen probleem, het lijkt toch een specifiek probleem te zijn van jouw aansluiting . Wat je het beste kan doen is om eerst contact met de klantenservice van Vodafone op te nemen, zij kunnen controleren of alles correct op het netwerk staat, tevens is het mogelijk om ook advies te geven voor de instellingen van de Blackberry m.b.t. youtube.

Mocht je nog meer vragen hebben laat het ons dan weten.

Met vriendelijke groet,

Gwijn
Vodafone Forum Team
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Polls
Wat vind jij het mooiste aan de iPhone 16 serie?

Uitgelicht topic