Goedemorgen,
In maart heb ik mijn abonnement via VF F&F verlengd. Alom zeer tevreden over het abonnement. Ondanks dat de specs en features van de Xperia Z geweldig zijn, kan ik aan een paar dingen niet wennen:
- Toetsenbord (ook niet na wijzigen via bijv. playstore)
- Dekking 3G
- Luidspreker/ belkwaliteit
Dit zijn voor mij dusdanige minpunten na circa 7 maanden dat ik eigenlijk een ander toestel zou willen hebben.
Ik heb het toestel natuurlijk middels een contractverlening, dus middels mijn maandelijkse kosten betaal ik de telefoon aan jullie, VF, af. Mijn vraag is; stel dat ik een nieuw toestel koop simlockvrij, kan ik deze dan gewoon zonder problemen met mijn huidige simkaart gebruiken?
Samengevat: ik ben voornemens een Blackberry Z10 aan te schaffen. Deze heb ik getest en voldoet aan mijn eisen.
Ik weet alleen niet of het mogelijk is dat toetstel gewoon te gebruiken met mijn huidige micro sim. Technisch gezien wel, echter een tijd geleden was het bijvoorbeeld niet mogelijk omdat je dan specifiek een Blackberry abonnement diende af te sluiten. Ik weet dat dit nu niet meer is, zijn er echter andere soorten van uitsluitingen?
Mocht ik dit doen dan heb ik de keuze de Xperia Z te laten verstoffen in een bureaulade of bijvoorbeeld te verkopen. Is dit ee probleem voor VF? Ik neem aan van niet wanneer ik gewoon netjes (ondertussen al erg lang klant en nimmer problemen) aan mijn maandelijkse termijnverplichtingen blijf voldoen.
Tot slot: welke mogelijkheden heb ik nog via VF? Het toestel voldoet niet aan de verwachtingen, zijn er opties deze bijvoorbeeld retour te sturen en eventueel met bijbetaling een Blackberry Z10 hiervoor in de plaats te nemen?
Graag ontvang ik uw reactie.
Mvg,
Cubeless_26