IvoB1987

Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Wordt verzekering automatisch stopgezet bij verlenging?

Ik had eerst een abonnement met toestel met verzekering en ik heb pas geleden mijn abonnement verlengt met een nieuw toestel. Hierbij heb ik aangegeven dat ik geen verzekering wil bij mijn nieuwe toestel. Wordt mijn verzekering die op mijn oude toestel zit nu automatisch stopgezet of moet ik hier nog iets voor doen?
5 Reacties 5
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Hey @IvoB1987,

Via verkoop kun je je verzekering normaal niet opzeggen. Je geeft aan dat je het wel hebt aangegeven, wat is hier precies op gereageerd?

Om Vodafone Garant op te zeggen kun je normaal bellen met 1201 of 0900-0940. Je kunt ook een brief sturen naar:

Vodafone Libertel BV, Afdeling Backoffice
Antwoordnummer 10211
6200 XV Maastricht

De opzegtermijn van de garantverzekering is 1 maand. Meer informatie kun je vinden op deze website.
IvoB1987
topicstarter
Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb mijn abonnement online verlengt dus er is geen sprake van "wat is hier precies op gereageerd?". Tijdens het verleng proces kon ik bij de toestelkeuze aangeven of ik hier een verzekering bij wilde. Ik heb daar aangegeven dat ik dat niet hoef.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Hey @IvoB1987,

Je kunt uiteraard contact opnemen met onze klantenservice. Er kan dat worden nagekeken of de Vodafone Garant is stopgezet. Via het Forum kunnen we dit niet nakijken, het Forum is niet bedoeld voor individuele vragen waarbij klantgegevens nodig zijn.

Je kunt ook op de eerstvolgende factuur nakijken of Vodafone Garant nog in rekening wordt gebracht.
IvoB1987
topicstarter
Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik denk dat ik gewoon afwacht dan. Ik laat iets weten zodra ik het weet voor mensen die zich hetzelfde afvragen.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Hi @IvoB1987 dat is prima. Alvast bedankt voor het delen!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic