Guus_vd_Sterren

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Windows Phone marketplace: "kan de aanschaf niet voltooien"

Ik wil graag apps kopen voor mijn Samsung Ativ S. En het liefst via mijn rekening bij vodafone, maar krijg de melding "kan de aanschaf niet voltooien". De melding geeft ook nog aan dat het om de verbinding gaat, maar dat kan haast niet, want mijn wifi werkt goed.
Het probleem heb ik ook als ik met een ander wifi-netwerk verbind. Wat is de oorzaak van dit probleem?
Heb trouwens het Scherp S abonnement.
3 Reacties 3
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Hi Guus, heb je het ook geprobeerd met je wifi uit? Waarschijnlijk moet je op mobiel internet zitten om via je rekening te kunnen betalen, anders kan immers niet herkend worden onder welk nummer de aankoop geregistreerd moet worden. Of heb je daar een apart account voor waar je je nummer en gegevens bij hebt ingegeven?
Guus_vd_Sterren
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Beste Bas,

Heb inmiddels al op meerdere forums gezien dat een aantal mensen dit probleem ook hadden; dit kon inderdaad opgelost worden d.m.v. het mobiel internet in te schakelen.
Helaas is mijn probleem dat ik met mijn abonnement niet de mogelijkheid heb om van mobiel internet gebruik te maken, zelfs niet buiten de bundel.
In de "Portemonnee" app van Windows Phone heb ik mijn mobiele nummer op kunnen geven, dus eigenlijk zou wel mijn nummer herkend moeten worden als factuurnummer.

Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
Hi @Guus_vd_Sterren

Ik ben er even voor je achteraan gegaan. In principe zou het moeten kunnen om apps af te rekenen via je telefoonrekening als je verbonden bent met Wi-Fi. Als dit in jouw specifieke geval niet lukt dan kunnen onze collega's van de technische dienst voor je uitzoeken wat er mis gaat. Hiervoor kun je even contact opnemen met onze klantenservice. Dit kan eventueel ook via Twitter of Facebook. Als je dan het linkje naar dit topic meestuurt dan kunnen we zien waar je vraag over gaat en dan kunnen we het uitzoeken.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic