Mamamieke

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Windows Phone HTC 8X kan al weken niet geleverd worden!!

Hallo allemaal,

Ik baal er stevig van dat de HTC 8X al weken niet geleverd kan worden en da ik van Vodafone alleen maar te horen krijg dat ze er niks aan kunnen doen!!! Ik krijg wel een mailtje als ze hem gaan versturen... Ik geloof niet dat ik hiervoor klant ben bij Vodafone (al jaren!). Weet iemand hoe ik erachter kan komen wanneer deze telefoon weer geleverd kan worden? Ze zijn dan wel ondertussen zo handig geweest om hem niet meer aan te bieden op de site, maar daar heb ik nu niets meer aan.


1 Reactie 1
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Hoi @Mamamieke

Ik heb je berichtje even naar een eigen topic verhuisd want het is natuurlijk niet de bedoeling om in een topic over iets heel anders te beginnen.


Vervelend dat je toestel er nog altijd niet is. Ik zie dat de voorraad beperkt is dus daardoor kan het wat langer duren dan normaal. Als je bestelling gewoon goed gegaan is (en dat zal wel want anders hadden ze dat wel opgemerkt bij de klantenservice inmiddels) dan zul je binnenkort gewoon je toestel gaan krijgen. Je krijgt dan inderdaad een mailtje van PostNL met een track en trace code zodat je je bestelling kunt volgen.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic