arnxx

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Wie legt dit me uit


 
Ik heb dus een abonnement met 500 MB internet, 140 belminuten en onbeperkt SMS.
 
Ik zie hier nu 3 dingen staan
1 ´tegoed´, beltegoed neem ik aan
2 ´verbruik´ 
3 ´Extra´s´ 
 
Wat is dat 2e verbruik dan? En wat is extra's? Wie kan dat mij even uitleggen want duidelijk is het niet.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Martin
Expert
Expert
  • 725Posts
  • 61Oplossingen
  • 97Likes
Tegoed = hetgeen je deze maand nog kunt opgebruiken
 
Verbruik = hetgeen je deze maand al gebruikt hebt, gerekend vanaf je start-tegoed
 
Extra's = Internetbundels, SMS-bundels, etc, alle extra zaken bij je abonnement die niet in de bundel zelf thuishoren.
 
 
In jouw geval:
 
Starttegoed   140
Verbruik          30
Tegoed         110
 
Extra's  is bij jou een internetbundel van 500 MB, waarvan je 427,5 MB hebt gebruikt en nog 72,5 MB overhebt voor de rest van deze maand.

Bekijk in context

3 Reacties 3
Martin
Expert
Expert
  • 725Posts
  • 61Oplossingen
  • 97Likes
Tegoed = hetgeen je deze maand nog kunt opgebruiken
 
Verbruik = hetgeen je deze maand al gebruikt hebt, gerekend vanaf je start-tegoed
 
Extra's = Internetbundels, SMS-bundels, etc, alle extra zaken bij je abonnement die niet in de bundel zelf thuishoren.
 
 
In jouw geval:
 
Starttegoed   140
Verbruik          30
Tegoed         110
 
Extra's  is bij jou een internetbundel van 500 MB, waarvan je 427,5 MB hebt gebruikt en nog 72,5 MB overhebt voor de rest van deze maand.
arnxx
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Bedankt, het is nu duidelijker, maar ik begrijp alleen niet waarom er 3 minuten staat bij buiten maandelijks te goed? terwijl ik nog 110 minuten over heb? 
Martin
Expert
Expert
  • 725Posts
  • 61Oplossingen
  • 97Likes
arnxx schreef:
Bedankt, het is nu duidelijker, maar ik begrijp alleen niet waarom er 3 minuten staat bij buiten maandelijks te goed? terwijl ik nog 110 minuten over heb? 
Dat kan van alles zijn, denk hierbij aan zaken als bellen met een 0900-nummer of een ander informatie nummer, etcetera.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic