LauraW-1994

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Whatsapp Java error

Vanochtend deed mijn telefoon een beetje sloom dus ik zette hem uit, haalde de batterij eruit, deed de batterij er opnieuw in en zette hem aan. Toen wilde whatsappen maar hij bleef een foutmelding geven bij het opstarten. Nu vraagt hij om een land+telefoonnummer en als ik dat invul en op ''ga door" klik krijg ik de foutmelding: Unexpected error: java.io.IOException: failed to transmit. Wat moet ik doen zodat mijn whatsapp weer werkt? Heb m'n gsm ook al 8 x gereboot en 2 x opnieuw geinstalleerd maar hij blijft maar de foutmelding geven,.
3 Reacties 3
Chris
Expert
Expert
  • 689Posts
  • 17Oplossingen
  • 23Likes
Hi LauraW,

Welkom op het Forum!

Heb je WhatsApp ook al verwijderd? Ik durf niet te zeggen wat er verkeerd is gegaan. Het lijkt me het handigste de app te verwijderen en opnieuw te downloaden.

Laat je ons weten of het gelukt is?
LauraW-1994
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo,
Dit heb ik inmiddels nog 5 keer gedaan, maar hielp niks, krijg nog steeds dezelfde foutmelding.
Ook kreeg ik daarnet een update binnen voor Whatsapp, heb ik uitgevoerd, maar nog steeds de foutmelding..
 
Groeten
Wonderchloe

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb precies het zelfde probleem, mijn whatsapp deed heel langzaam met opstarten, en toen na een paar uur besloot ik maar om hem te verwijderen en hem opnieuw te installeren maar nu staat er : onverwachte fout Java.io.interrupted ioexception local connecties timed out after ~30000 .. Wil graag mijn whatsapp terug!!! Gr..
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic