gekkehugo

Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

WhatsApp herkent geen contacten.

Hee,
 
Ik heb sinds een tijdje de Galaxy Note. Overgestapt van een blackberry.
Nu heb ik mijn oude abbo nog, die in de blackberry zat dus. Deze sim heb ik in mijn Note gedaan.
Na het openen van WhatsApp herkent deze alleen geen contacten, behalve 1...
Ben gaan kijken in mijn contacten lijst, waar deze wel in staan. Alleen is hier ook bij de meeste geen 06 nummer meer te vinden..
Dus iets moet niet goed gegaan zijn tijdens de synchronisatie lijkt me.
Ook kan ik geen contacten editen wegens de sns contacten ofzo.
 
Iemand die mij op weg kan helpen mijn 06 nummers weer te kunnen vinden en de contacten in WhatsApp te krijgen?

Bvd
Peter 
6 Reacties 6
gekkehugo
topicstarter
Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Het is me gelukt de automatische synchronisatie van facebook ed uit te zetten... Nu alleen nog de vraag hoe ik mijn contacten, die op de sim kaart staan naar mijn contactenlijst op de telefoon krijg..

Iemand?
Selly

Gedreven Liefhebber
  • 106Posts
  • 8Oplossingen
  • 0Likes
Hoi Peter,

Welkom op ons Forum!

Je wilt contacten van de simkaart naar het geheugen van je Note copieren. Dat is eigenlijk eenvoudig. Ga naar je contacten klik vervolgens op de linker toets en ga naar importeren/exporteren. Daar vind je verschillende mogelijjkheden om contacten te copieren.

Suc6!!


Selly

Gedreven Liefhebber
  • 106Posts
  • 8Oplossingen
  • 0Likes
Hoi Peter,

Heb je de app al eens ge-update? Of opnieuw installeren.

Moet op die manier te verhelpen zijn.

Succes!~!
gekkehugo
topicstarter
Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Het ligt niet aan whatsapp.. Die vind namelijk wel de contacten, dacht eerst van niet maar dat waren de facebook contacten...
Helaas heeft het importeren geen nut, vanaf mijn sim vind die de contacten alleen die ik er net zelf ingezet heb en vanaf de geheugenkaart (die uit de blackberry komt) vind die helemaal niks!
 
Eens kijken dan of blackberry de contacten op een vast geheugen opslaat... Lijkt me vreemd maargoed!
gekkehugo
topicstarter
Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ja dus... De contacten zijn op mijn blackberry blijven staan. Lekker slim dat ik daar nu al achter kom :D!
Alleen kan ik nergens vinden hoe ik dat naar de sim kan kopieren op de bold 9700. Zou dit anders mogelijk zijn om via de computer te doen?
Martin
Expert
Expert
  • 725Posts
  • 61Oplossingen
  • 97Likes
gekkehugo schreef:
Ja dus... De contacten zijn op mijn blackberry blijven staan. Lekker slim dat ik daar nu al achter kom :D!
Alleen kan ik nergens vinden hoe ik dat naar de sim kan kopieren op de bold 9700. Zou dit anders mogelijk zijn om via de computer te doen?
Heb je een Vodafone-winkel met Smartphonecrew in de buurt? Loop dan even naar binnen met je oude en je nieuwe toestel, dan regelen zij het zo voor je.
 
Succes!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic