veggenhuizen

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Welcome Tunes

Gezien er geen topic is voor online features op de Vodafone site, zet ik deze topic maar onder het gedeelte van mijn toestel.Ik probeer via de site een gratis welcome tune te bestellen, echter krijg ik sinds gisterochtend continu de foutmelding "Algemene error, probeer het aub later nog eens."Ik heb het meerdere malen geprobeerd, maar blijf de foutmelding krijgen.Daarnaast bij het sturen van een email naar Vodafone met deze vraag, krijg ik ook steeds foutmeldingen. Ik gebruik gewoon internet explorer, maar volgens mij zit de site niet lekker in elkaar.
4 Reacties 4
Thorgar

Stamgast
  • 65Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
dan zul je even contact op moeten nemen met 1200
rvjacobs

Gedreven Meedenker
  • 16Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Heb je het intussen al voor elkaar of heb je nog steeds problemen? ik heb namelijk zelf geen probleem hiermee.
Patjuh

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Sinds donderdag zit ik bij Vodafone en heb savonds meteen een Welcome Tune ingesteld, hij werkt alleen nog steeds niet! Ik heb al met 1200 gebeld en daar werd mij verteld dat ik het via Vodafone Live op mijn telefoon nog moet activeren, maar daar krijg ik steeds: "Deze dienst is momenteel niet beschikbaar: Welcome Tunes Probeer het later opnieuw" En dat al een paar dagen lang... ik bel mezelf af en toe vanaf mijn andere mobiel om te kijken of het al werkt, maar tot nu toe helaas nog niet.
essie

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
ik heb helaas het tegenovergestelde probleem. ik heb ooit een tune aangezet en kom er niet meer af. heb ingesteld dat niemand hem hoort en bij wanneer heb ik nooit gekozen, zoals het overal omschreven staat en toch blijft iedereen hem horen! Superirritant. Inmiddels mijn contacten verwijderd en daarbij nota bene de melding gehad dat nu de tunes verwijderd zijn, maar mij contacten krijgen nog steeds rudolph the red nose rendier (moet je nagaan hoe lang al....is al bijna weer dec) Hoop dat iemand me kan helpen. 1200 bellen werkt niet, want kan de laatste tijd bijna niet bellen, valt steeds weg. sinds einde aug geen bereik hier in de regio) Ga morgen maar weer eens vanaf mijn werk proberen
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic