klant123

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Wel telefoon maar contract niet verlengd.

Ik heb gisteren mijn nieuwe microsimkaartje geactiveerd. Dus er werd mij toen verteld dat het nieuwe contract dan ook zal ingaan, ik heb mijn contract verlengd. Nu blijkt dat ik voor bijna 17 euro boven mijn bundel heb gebruikt omdat het contract toch niet is ingegaan!!
Wanneer gaat deze dan in??!

De rest van mijn problemen zal ik jullie maar besparen want daar wordt je echt niet vrolijk van.

De telefonische klantenservice heb ik al geprobeerd maar die snappen er niets van...
Ik krijg bijna spijt van mijn contractverlenging bij vodafone
4 Reacties 4
DrWho

Gedreven Meedenker
  • 62Posts
  • 3Oplossingen
  • 3Likes
klant123 schreef:
Ik heb gisteren mijn nieuwe microsimkaartje geactiveerd. Dus er werd mij toen verteld dat het nieuwe contract dan ook zal ingaan, ik heb mijn contract verlengd. Nu blijkt dat ik voor bijna 17 euro boven mijn bundel heb gebruikt omdat het contract toch niet is ingegaan!!

De rest van mijn problemen zal ik jullie maar besparen want daar wordt je echt niet vrolijk van.

De telefonische klantenservice heb ik al geprobeerd maar die snappen er niets van...

Hi Klant,

Vervelend om te horen dat je nieuwe contract nog niet is ingegaan.
Als ik je verhaal echter verder lees vaag ik me af waarom je spijt hebt van je verlenging?

Je hebt atm een nieuw toestel voor €17,- menigeen hier op het Forum zou lekker zijn mond houden denk ik....
Waar heb je het abonnement verlengd, Online of via een winkel?

klant123
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Uh, dat klopt niet?? Ik moest gewoon de volle mep betalen. Lees dus aub nog even.
DrWho

Gedreven Meedenker
  • 62Posts
  • 3Oplossingen
  • 3Likes
klant123 schreef:

Hi klant,

Er staat nergens in je Post dat je de de volle mep moest betalen voor je toestel. Je rept alleen over EUR 17 boven je bundel.

Ik heb je post dus wel degelijk goed gelezen.
Op de manier waarop jij het stelt heb je een nieuw toestel voor EUR 17,-

Warforged

Gedreven Liefhebber
  • 48Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes
@Who

Nee dude, er wordt toch gezegd dat er 17 euro boven het abonnement is gegaan, omdat het microsimkaartje is geactiveerd (en ik neem dan even aan ook het nieuwe toestel in gebruik is genomen) Dus geen toestel voor 17 euro maar 17 euro meer betaald omdat het toestel al gebruikt wordt en het contract niet is aangepast naar wat het zou worden. L2P.
 @Klant

Begrijp ik dat een beetje goed? als het contract niet is aangepast dan zou ik toch echt even terug gaan naar waar je het hebt gehaald. Of even bellen als dat via internet of telefonisch is geweest.  Je moet toch ergens papieren hebben met een order nummer of een klant nummer of iets in die geest, daar kunnen ze vast wel een en ander bij nakijken.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic