Ik heb een iphone 4S sinds januari 2014. De verbinding valt sinds november steeds weg. Ik hoor de andere kant niet en soms hoort de andere kant mij niet.
Via de Vodafonewinkel terecht gekomen bij Dynafix. Toestel ter reparatie verzonden. Toen het toestel terugkwam, klacht hetzelfde. Als reparatieoplossing stond vermeld. "Update software uitgevoerd". Dit slaat natuurlijk nergens op. Dit doe ik zelf ook regelmatig.
Toestel weer naar de reparatie. Klacht was heel duidelijk omschreven. Wat bleek na dereparatie? Als klacht stond vermeld: "Ontbrekende software functie". Reparatie: Software update. Blijkbaar kunnen ze daar niet repareren maar, ook niet lezen.
Vodafone bellen biedt geen oplossing. Er wordt gezegd: "U moet uw toestel 3 keer laten repareren. Daarna krijgt u een nieuwe". Dit wordt weer tegengesproken door een andere Vodafone medewerker. Ik weet het niet meer.
Ik zal weer mijn toestel leegmaken en voor de derde keer ter reparatie aanbieden om aan de eerste belofte van Vodafone te voldoen en dan maar afwachten.
Wat een waardeloze service. Vodafone klantenservice doet niets voor je. Verwijzen je alleen maar naar Dynafix bellen.