FWest98

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Web 1GB uit door Internet op Reis Dagbundel, pas weer andersom in oktober

Hallo,
 
Ik heb Internet op Reis Dagbundel geactiveerd, die neemt 35MB voor 2 euro uit je binnenlandse bundel. Maar bij bevestiging heb ik een SMS gekregen dat Web 1GB is uitgezet, maar dat wil ik niet! Ik betaal er voor, en zo heb je niets aan de dagbundel. Die haalt het dan uit het buitenbundel, wat erg duur is, waardoor de kosten 2 euro zijn om geld uit te mogen geven? Als ik dan de Web 1GB weer aanzet gaat dagbundel uit (beter dan) maar wordt er gemeldt dat de verandering pas op 1 oktober is? Dus vanaf nu heb ik 2 maanden geen internet? Behalve als ik 10 euro betaal voor een extra GB? (ook niet in buitenland)
 
Ik wou dat ik nooit dat had aangezet... Kan dit echt niet terug?
 
Ook kan ik internet op reis europa envodafone passport maandbundel niet aanzetten met BSW 150.
 
Groet,
 
Of kan je in het binnenland nog wel internetten zonder extra kosten? (dus zit web 1gb geïntegreerd in dagbundel?)
 
edit: nu staat er wel web 1GB tussen de blox-lijst, maar werkt ie ook? ah, zie nu dat ie wordt geactiveerd vanaf 1-10
1 Reactie 1
RoyV

Gedreven Raadgever
  • 449Posts
  • 9Oplossingen
  • 15Likes
Hoi FWest98,

Welkom op het Vodafone Forum!!

In eerdere posts over deze melding wordt ook al uitgelegd waarom je die meldingen krijgt.

Jou internetbundel ( web 1GB ) wordt overgenomen door de internet op reis dagbundel ( waardoor die administratief wijzigt maar niet verloren gaat! )

Inhoudelijk houd dit in dat je op dat moment 2 euro per dag betaald voor je internet in het buitenland en in het binnenland de resterende mbs overhoud zonder dat dit 2 euro per dag kost.

er gaat dus helemaal niks verkeerd, het is alleen een beetje onduidelijk!

Met Vriendelijke Groet,
Roy
Vodafone Forum Team
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic