Mijn Databundel is niet conform afspraak uitgebreid (ik mis de 10Gb per aangesloten nummer (bij 5 nummers is dat dus 50Gb)). Mij is verzocht om de bevestiging van die afspraak inclusief de mails met die afspraak door te sturen aan de klantenservice op bovenstaand e-mail adres, zodat men dit kon oppakken. De persoon in kwestie kon dit niet afhandelen, noch mij doorverbinden met de juiste afdeling, en geeft vervolgens een instructie die niet werkt. Waardoor ik nu in een chat ben terecht gekomen die tot op heden ook weinig soelaas biedt. Ik wordt een beetje van het kastje naar de muur gestuurd, terwijl ik een eenvoudige vraag stel met de uitleg waarom.
Het antwoord dat ik verwacht: "Hier hebben we het volgende mail adres beschikbaar: …..@vodafone.nl”. Wanneer jij nou op de puntjes het juiste adres invult, ben ik geholpen. Zorgen dat die extra Gb's conform aanbod geactiveerdworden is ook natuurlijk nog beter.
Groet,
Jeroen Gietema