yvettekorfbal

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Wanneer wordt een creditering teruggestort?

Ik ben in oktober over mijn abonnement heen gegaan en bij de klantenservice van Vodafone zeiden zij toen, dat als ik mijn abonnement liet wijzigigen ik het geld dan terug gestort zou krijgen, dat kan eenmalig. Dit is nu nog steeds niet gebeurt, wanneer gebeurt dit of gebeurt het helemaal niet?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
@yvettekorfbal

Ik ga ervan uit dat je een creditering bedoelt? Vermeld dit de volgende keer even duidelijk in de titel van je topic. Ik heb dit nu aangepast. Er gelden een aantal regels bij het aanmaken van een nieuw topic.

Een creditering kan op verschillende manieren verrekend worden. Meestal gebeurt dit met de eerstvolgende factu(u)r(en). Dit is afhankelijk van het bedrag, Zo'n creditering zie je dan ook niet op je rekening, maar je merkt dan wel dat er een lager bedrag van je bankrekening wordt afgeschreven. Check dus altijd je afschriften.

Bekijk in context

3 Reacties 3
Anonymous
Niet van toepassing
Hey@yvettekorfbal,

Wij hebben hier geen inzicht in betalingen en terug gave.
Ik raad je aan om de klantenservice te bellen en dan te vragen naar de afdeling facturen.

Groetjes stevied86
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
@yvettekorfbal

Ik ga ervan uit dat je een creditering bedoelt? Vermeld dit de volgende keer even duidelijk in de titel van je topic. Ik heb dit nu aangepast. Er gelden een aantal regels bij het aanmaken van een nieuw topic.

Een creditering kan op verschillende manieren verrekend worden. Meestal gebeurt dit met de eerstvolgende factu(u)r(en). Dit is afhankelijk van het bedrag, Zo'n creditering zie je dan ook niet op je rekening, maar je merkt dan wel dat er een lager bedrag van je bankrekening wordt afgeschreven. Check dus altijd je afschriften.
Mel
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 564Posts
  • 6Oplossingen
  • 20Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic