Diluca88

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Wanneer kan ik mijn Samsung Galaxy S6 Edge + verwachten?

Goedemorgen,

Ik ben zeer benieuwd wanneer mijn Galaxy S6 Edge + verstuurd wordt?
Heb al via de klantenservice en Facebook geprobeerd informatie te krijgen, maar ik krijg geen antwoord.

Heb de telefoon toch al ongeveer een maand geleden besteld, en heb afgelopen vrijdag bericht gekregen dat de bestelling verstuurd was.

Daarna niks meer. geen telefoon, geen bericht van Vodafone.
Ben wel gebeld door Dynalogic, dat ze niks op voorraad hebben en dus niks kunnen sturen.
Maar ze kunnen geen indicatie geven wanneer ik mn toestel mag verwachten.

Zijn er meer mensen met dit probleem?

Nou heb ik mijn Note ondertussen verkocht, dus begint het nu toch wel een beetje vervelend te worden.

Hoor het graag Vodafone!

Met vriendelijke groet,

Lucas Mulder
5 Reacties 5
Diluca88
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik zie dat jij moderator bent .
Kan jij me wellicht iets vertellen?
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hoi ,

Op de site staat nog steeds aangegeven zoals je ziet dat deze binnenkort weer leverbaar is. Wie de eerste zijn op de lijst krijgen het toestel natuurlijk als eerst en zo volgt dat met de andere. Het forum heeft eigenlijk weinig inzicht wanneer en specifiek iemand de telefoon ongeveer zal ontvangen.

Heb je toevallig via Facebook direct en PM gestuurd in plaats van deze op de wall te posten? Pm's worden niet gelezen tenzij je en reactie terugkrijgt met de vraag en PM te sturen.

Balen dat je Note al verkocht is! Hopelijk heb je wel even en toestel waarmee je kan bellen en smsen.
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hoi ,

We hebben al en poosje niets meer van je vernomen. Heb je het toestel inmiddels al in huis :)?
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Geen reacties meer. Topic gesloten. Op een later moment wordt dit topic gearchiveerd.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic verplaatst naar archief.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic