Chayenne

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Waarschuwing betaling

Hoi,
Ik heb van vorige maand meerdere keren een sms gehad over dat een rekening niet betaald was. Toen ik keek op de site stond er betaald met een vinkje, maar uiteindelijk was er inderdaad niks afgeschreven. Ik hb geprobeerd te bellen maar er werd niet goed antwoord gegeven op mijn vragen. Morgen wordt ik afgesloten, nu heb ik het geld wel, contant. Maar kan morgen pas storten op mijn rekening, maar morgen moet het betaald zijn. Kan iemand van deze site of iets iets voor me doen dat ik het morgenochtend kan betalen zomder afgesloten te worden? Thx
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Netwerker
Expert
Expert
  • 986Posts
  • 111Oplossingen
  • 401Likes

Hallo @Chayenne

Stort het geld vandaag (28 mei) op jouw eigen bankrekening.
Controleer via "MijnInternet-bankieren" van jouw bank regelmatig of het bedrag is bijgeschreven op jouw eigen betaalrekening.
Vanaf het moment dat het gestorte bedrag is bijgeschreven op jouw betaalrekening, doe je het volgende.
Ga naar www.vodafone.nl
Klik op : MyVodafone
Inloggen met jouw nul-zes-nummer plus wachtwoord (voor MyVodafone)
Klik op : Bekijk je rekeningen
En in het volgende scherm zie je een overzicht van Vodafone facturen
Bij de factuur van de maand Mei 2014 staat dat jouw factuur nog niet betaald is.

Klik op het logo / button : betalen via iDeal-betaling
En volg alle instructies nauwkeurig op om de betaling via iDeal correct te laten verlopen, via "MijnInternet-bankieren" van jouw persoonlijke bank.

In dat geval zal Vodafone jouw betaling op een snelle manier kunnen verwerken.
En bij een eventuele afsluiting van mobiele diensten, jou weer spoedig kunnen her-aansluiten op het Netwerk van Vodafone.

Succes !


Netwerker

Bekijk in context

3 Reacties 3
Netwerker
Expert
Expert
  • 986Posts
  • 111Oplossingen
  • 401Likes

Hallo @Chayenne

Stort het geld vandaag (28 mei) op jouw eigen bankrekening.
Controleer via "MijnInternet-bankieren" van jouw bank regelmatig of het bedrag is bijgeschreven op jouw eigen betaalrekening.
Vanaf het moment dat het gestorte bedrag is bijgeschreven op jouw betaalrekening, doe je het volgende.
Ga naar www.vodafone.nl
Klik op : MyVodafone
Inloggen met jouw nul-zes-nummer plus wachtwoord (voor MyVodafone)
Klik op : Bekijk je rekeningen
En in het volgende scherm zie je een overzicht van Vodafone facturen
Bij de factuur van de maand Mei 2014 staat dat jouw factuur nog niet betaald is.

Klik op het logo / button : betalen via iDeal-betaling
En volg alle instructies nauwkeurig op om de betaling via iDeal correct te laten verlopen, via "MijnInternet-bankieren" van jouw persoonlijke bank.

In dat geval zal Vodafone jouw betaling op een snelle manier kunnen verwerken.
En bij een eventuele afsluiting van mobiele diensten, jou weer spoedig kunnen her-aansluiten op het Netwerk van Vodafone.

Succes !


Netwerker
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
@Chayenne

Je kunt eventueel met je contacte geld naar het dichtstbijzijnde GWK kantoor gaan. Hier kun je een spoedbetaling doen, je wordt hierna direct gedeblokkeerd.
Chayenne
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hey, bedankt. Ik heb het over gemaakt, hopen dat ze het optijd zien! En dat ze me niet afsluiten, heb al zulke rare fratsen gehoord van betalingen enz. Ben benieuwd! Bedankt voor de reacties en tips!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic